שתף קטע נבחר

שני בליגת הנשים: אשדוד מחפשת נקמה בראשל"צ

חודש בדיוק אחרי שהפתיעה אותה בגן נחום, החבורה של זיו ארז פוגשת שוב (ב', 21:00) את זו של גלעד כץ. חולון מול רמלה, בכורה לנמרוד מיטל בהפעל פ"ת

ארבע מחמש הראשונות בליגת העל לנשים ייפגשו מחר (שני) במסגרת המחזור ה-11. במשחק המרכזי תארח (21:00) השלישית מכבי אשדוד את הרביעית הפועל ראשל"צ. חודש בדיוק עבר מאז הפתיעו האדומות את סגנית האלופה 77:82 בסיבוב הראשון וכעת הקבוצה של גלעד כץ רוצה נקמה ובעיקר לחזור למסלול הניצחונות אחרי המעידה הלא צפויה מול מכבי חיפה בשבוע שעבר.

 

השנייה אליצור רמלה תתארח באולם שרון (19:00) אצל החמישית אליצור חולון. כל זאת ארבעה ימים בלבד אחרי ה-68:70 הדרמטי של הדאבליסטית ברבע גמר גביע המדינה לנשים. רמלה השיגה ניצחון למרות שפיגרה ב-21 הפרש במהלך הרבע השלישי, הודות להתעלות של טיפאני מיצ'ל ובריטני בויד. הראשונה קלעה את שתי הנקודות המכריעות מהקו, השנייה חטפה את הכדור האחרון במשחק.

 

קריסטל ברדפורד  (צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים)
קריסטל ברדפורד (צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים)

 

נמרוד מיטל, מאמנה החדש של הפועל פ"ת, יערוך את הבכורה שלו במשחק ביתי (19:00) מול רמת השרון. המוליכה מכבי עירוני ר"ג תארח (19:00) את מכבי חיפה המפתיעה ואילו בנות הרצליה ומכבי רעננה ייפגשו (19:00) לדרבי השרון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים
קריסטל ברדפורד ודרו אדלמן
צילום: עודד קרני, מינהלת הנשים
מומלצים