שתף קטע נבחר

מעל 1,000 אוהדים ילוו את מכבי ת"א לברלין

הצהובים ישחקו בחמישי מול אלבה, ויזכו לעידוד משמעותי ביציעי מרצדס-בנץ ארנה

בזמן שמכבי תל אביב מתכוננת לפתיחת הסיבוב השני ביורוליג שיתחיל ביום חמישי (21:00) במשחק חוץ מול אלבה ברלין, האוהדים התארגנו עצמאית ויספקו מפגן עידוד משמעותי בגרמניה.

 

לטבלת היורוליג

 

בתקופה האחרונה במכבי ת"א מוציאים טיסות צ'רטר לקבוצה ולאוהדים ליעדים מסוימים שהדרך להגעה אליהן קצת יותר מסובכת, אבל הפעם בגלל שמדובר בטיסה נוחה לברלין, הצהובים לא הוציאו טיסה חכורה, ועדיין, האוהדים החליטו להגיע לגרמניה.

 

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א. ניצלו את הטיסות הזולות(צילום: עוז מועלם)

 

למשחק נמכרו כל הכרטיסים לאוהדי האורחת בשלושה יציעים שונים, כאשר כל יציע מונה כ-350 מקומות ישיבה, כך שבחשבון מהיר יותר מ-1,000 אוהדים צהובים צפויים להגיע להתמודדות.

 

מה שגרם למספר האוהדים לגדול היא הטיסה הזולה שמצאו סביב 250 שקלים שמגיעה כשעה לפני שריקת הפתיחה וממריאה בחזרה לישראל באותו היום. כ-200 אוהדים נוספים מצאו טיסה נוספת ויחזרו למחרת, אחרים ניצלו את הנסיעה ויישארו בסופ"ש בבירה הגרמנית. אוהדי הקבוצה שיגיעו למשחק פתחו קבוצת ווטסאפ מיוחדת על מנת לתכנן יחד את לוח הזמנים, נסיעות משותפות משדה התעופה וגם על מנת לארגן את תצוגת העידוד. מספר אוהדים ארזו איתם במזוודה רק ציוד עידוד עם דגלים ושלטים, כשהתכנון הוא לערוך צעדה לפני המשחק, אלא אם יתקלו במזג אוויר סוער במיוחד, או בהתנגדות של המשטרה המקומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים