שתף קטע נבחר

אחרי ארבעה הפסדים רצופים: חולון חזרה לנצח באירופה

הסגולים רשמו 86:99 בבית על טורון הפולנית, אבל הסיכויים להעפיל לשלב הבא קלושים. פניני להט עם 6 שלשות. בשבת: מכבי ת"א בליגה. יורופקאפ: נס ציונה הפסידה לקלוז'

הפועל חולון ככל הנראה לא תעפיל לשלב השני של ליגת האלופות, אבל הערב (רביעי) היא לפחות עצרה את רצף ארבעת ההפסדים שלה במפעל עם ניצחון 86:99 בהיכל טוטו על טורון הפולני., האחרונה בבית 1. אחרי עשרה מחזורים מאזנה של חולון עומד על 6:4.

 

המארחת שלטה מהפתיחה וקיבלה משחק טוב מגיא פניני שסיים עם 20 נקודות (6/7 לשלוש) ונמצא בתקופה לא רעה מאז שחרורם של מלקאי ריצ'רדסון ועמית שמחון. גם טרוי קופיין נתן את הטון עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. בלי לשים לב חולון חיברה כבר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות תחת מאמנה החדש, סטפנוס דדאס היווני. עם כל הכבוד לטורון, בשבת (20:00) מחכה לסגולים המבחן הכי קשה בליגת העל- מכבי תל אביב. ניצחון ביתי על הצהובים יראה שחולון חזרה לעצמה אחרי פתיחת עונה רעה מאוד.

 

גיא פניני  (צילום: יאיר שגיא)
גיא פניני (צילום: יאיר שגיא)

 

הוסיפו לקלוע לחולון: מרקוס פוסטר 15, ראיין תומפסון 13, אנחל דלגאדו (9 ריבאונדים) וטי.ג'יי קליין 11 כ"א, יוגב אוחיון 5, שלומי הרוש 4 ודניאל ששון 1.

 

יורופקאפ: הפסד לנס ציונה

נס ציונה הפסידה הערב 84:81 לקלוז' במסגרת היורופקאפ, וירדה למאזן 2:1 בשלב הבתים השני של המפעל.  דקוואן קוק הוביל את הכתומים עם 15 נקודות. , ג'רמי הולוואל הוסיף 14 וגולן גוט 13. דרקו פלאניניץ', ששיחק בעבר במכבי תל אביב, הוביל את האורחת עם 23.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
: סטפנוס דדאס
צילום: יאיר שגיא
מומלצים