שתף קטע נבחר

תלויה בעצמה: הפועל חולון מתארחת אצל ססארי

אם הסגולים ינצחו את האיטלקים בשלישי (21:30) ואת לייטקאבליס בבית בשבוע הבא הם יעלו שלב בליגת האלופות. האוול חוזר אחרי חמישה שבועות של היעדרות

הפועל חולון תתמודד מחר (שלישי, 21:30) בסרדיניה מול ססארי במחזור ה-13 והלפני אחרון של שלב הבתים הראשון בליגת האלופות. הסגולים מגיעים במומנטום מצוין תחת המאמן החדש סטפנוס דדאס.

 

למעשה, מאז שהיווני חתם בחולון הקבוצה עומדת על מאזן 0:3 באירופה (2:7 כללי) ובריצה נוכחית של ארבעה ניצחונות ברצף בכל המסגרות.

 

גם במקרה של הפסד הקבוצה הישראלית לא תסיים את דרכה, וההכרעה תעבור לשבוע הבא מול לייטקאבליס בבית. מצד שני, שני ניצחונות יבטיחו לדדאס ושחקניו את המקום בשלב הבא, אולי אפילו מהמקום השלישי בבית.

 

הבשורה החשובה עבור חולון היא חזרתו מהיעדרות ארוכה של ריצ'רד האוול. המתאזרח לא שיחק מאז ה-17 בדצמבר 2019 בעקבות פציעה במפשעה ולאחר מכן גם בגלל וירוס שתקף אותו.

 

"אתגר גדול נוסף עומד בפנינו", אמר דדאס לקראת ההתמודדות. "הקבוצה מתקדמת ונכנסת לעניינים וננסה לשחק את המשחק שלנו בביטחון כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים. אנו יודעים שזו תהיה משימה קשה בססארי אבל נכניס את עצמנו למשחק בעזרת רוח לחימה, בתקווה להשיג ניצחון נוסף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
סטפנוס דדאס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים