שתף קטע נבחר

קטש: "בורגוס, הקבוצה הטובה בבית"

מאמן הפועל י-ם התייחס למפגש ברביעי (21:00) נגד הספרדים במשחק שניצחון בו יבטיח לאדומים את פסגת בית 2 בליגת האלופות. 8,000 צופים יגיעו לפיס ארנה

 

למרות היכולת הלא מעודדת שהציגה בזירה המקומית עם שני הפסדי חוץ רצופים, בהפועל ירושלים יקוו לשמור על מאזן הבית המושלם בליגת האלופות מחר (רביעי, 21:00) מול בורגוס הספרדית, ולהבטיח את המקום הראשון בבית 2.

 

"זה המשחק הכי חשוב עד עכשיו העונה באירופה, ובהמשך יהיו עוד", אמר עודד קטש. "זה בעיניי משחק מול הקבוצה הכי טובה בבית, האתגר הכי גדול. הפסדנו להם שם, והם מבחינתם באים כדי לא לוותר על המקום הראשון. זה הולך להיות משחק שכדי לנצח אותו אנחנו באמת צריכים להביא את המשחק הטוב ביותר שלנו משני צידי המגרש".

 

עודד קטש על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
קטש. משחק על כל הקופה(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד אמר קטש: "הם משחקים בצורה קבוצתית יוצאת דופן. אין איזה שחקן אחד שיכריע את המשחק, בשתי הקבוצות אני חושב. אני פחות מתחבר לפחד, אבל יש הרבה דריכות".

 

ג'יימס פלדין נשאל גם על המוות הטראגי של הדמות שעיצבה בין היתר את הקריירה שלו, קובי בראיינט: "זאת הייתה תאונה נוראית, עדיין לא ייאמן, הלוואי שזה לא היה אמיתי. זה קשה, גדלתי עליו והוא היה סמל בקריירת הכדורסל שלי. הוא היה שחקן הלייקרס האהוב עליי. הוא הביא איתו אושר לאורך כל הקריירה שלו, כולל שלוש העונות האחרונות שלו. לגדול באמריקה, הוא כל מה שידענו. זה היה יום קשה לכדורסל".

 

בירושלים מצפים ללא פחות מ-8,000 צופים מחר בפיס ארינה, שיעניקו אווירה ביתית חמה לשחקנים באדום. ג'ייקובן בראון חזר לכשירות, רק מחר בבוקר יחליטו בצוות המקצועי האם לשתפו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עודד קטש
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים