שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "ההחתמה של ווילבקין תביא לנו המשכיות"

מאמן מכבי תל אביב, שמתכוננת למשחק הענק מול ריאל מדריד בהיכל מנורה מבטחים (חמישי, 21:05), התייחס להארכת החוזה של הכוכב הגדול: "סקוטי מאוד מרוצה ולכן החליט להישאר". סטודמאייר הגיע לאימון בנעלי מחווה לבראיינט

מכבי תל אביב, שהאריכה היום (רביעי) חוזה לסקוטי ווילבקין, מתכוננת למשחק הגדול נגד ריאל מדריד בהיכל מנורה מבטחים (חמישי, 21:05), במחזור ה-22 ביורוליג.

 

לטבלת היורוליג

 

מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס התייחס לווילבקין: "אני מאוד שמח לגבי זה, הארכת החוזה שלו הייתה גבוה בסדר העדיפויות שלנו. ההחתמה תביא לנו המשכיות, סקוטי מאוד מרוצה כאן וזו אחת הסיבות שהחליט להאריך חוזה. אנחנו רוצים להשתפר כקבוצה ולצמוח".

 

יאניס ספרופולוס (צילום: אורן אהרוני)
יאניס ספרופולוס(צילום: אורן אהרוני)

 

היווני דיבר על היריבה: "יש לנו משחק מאוד חשוב נגד אחת הקבוצות החזקות ביורוליג, קבוצת פיינל פור. יש להם שלושה הפסדים רצופים, אבל גם אנחנו מגיעים לאחר הפסד, לבאיירן מינכן. האוהדים יהיו לצידנו ויהיו השחקן השישי שלנו. אנחנו מתכוננים בצורה דומה לכל משחק, כמובן עם דגש על המאפיינים של ריאל. ג'ייסי קארול קלע מצוין, זה לא רק הוא. גם סרחיו יול ורודי פרננדס קולעים מבחוץ".

 

על הבכורה האירופית של אמארה סטודמאייר, שהגיע לאימון עם נעלי מחווה לזכרו של קובי בראיינט, אמר המאמן: "הוא נותן לנו עוד אופציה בקו הקדמי, זה מאוד חשוב. עם כל הפציעות, זה לא קל לשחק ברמה גבוהה לאורך זמן. היה קשה להכניס שחקנים חדשים ואז נייט וולטרס חזר ושוב נפצע. לאחרונה חל שיפור ולסגל המתחדש שלנו יש פוטנציאל לשחק אפילו טוב יותר מאשר קודם. ארון ג'קסון משתלב טוב עם הפילוסופיה שלנו. התפקיד שלו הוא לייצר ולעשות הגנה טובה ולארגן את המשחק, אז אני חושב שהוא בדרך הנכונה ומביא לנו מהניסיון שלו".

 

סטודמאייר עם נעלי המחווה לבראיינט (צילום: אורן אהרוני)
סטודמאייר עם נעלי המחווה לבראיינט(צילום: אורן אהרוני)

נעלי המחווה לבראיינט של סטודמאייר  (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

סקוטי ווילבקין (צילום: יאיר שגיא)
"מאוד שמח שהוא נשאר". סקוטי ווילבקין(צילום: יאיר שגיא)

 

ספרופולוס התייחס לכך שלאחרונה מכבי נראית לא טובה ברבע הראשון: "זו המציאות, צריך להתחיל משחקים טוב יותר ולא לתת ליריב הזדמנות לשלוט. צריך לעשות עבודה יותר טובה. אני לא מסתכל בטבלה, נמאס לי לענות על שאלות בנושא, כל משחק הוא קריטי, אין שום הבדל בין המשחקים".

 

המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "סקוטי מאוד שמח שהוא נשאר איתנו לשנים הקרובות, אנחנו רוצים המשכיות. קודם המאמן, עכשיו סקוטי. יש לנו חבר'ה נהדרים וננסה להשאיר אותם יחד, עוד לא פברואר וכבר התחלנו".

 

"עכשיו רואים את התהליך שהתחלנו לפני שלוש שנים, אני לא מאמין בדברים מיידיים. אם רוצים לבנות יציבות זה קורה לאורך זמן, אני מאוד שמח שהצלחנו להשאיר אותו וששחקנים רוצים להישאר במכבי בשכר נמוך יותר בגלל האווירה. זה הניצחון הכי גדול שלנו", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נעלי המחווה לבראיינט של סטודמאייר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים