שתף קטע נבחר

מכבי תל אביב מימשה את האופציה על אותלו האנטר

אחרי סקוטי ווילבקין הגיע תורו של הסנטר המנוסה (33) שחתם לעונה הבאה עם אופציה לעוד שנה: "כל מה שאני רוצה זה לנצח עם מכבי". ירוויח 900 אלף דולר, שדרוג של 200 אלף. ספרופולוס: "צעד חשוב נוסף"

מכבי תל אביב החתימה היום (שלישי) את אותלו האנטר (33) לעונה הבאה עם אופציה להארכה לשנה נוספת. הצהובים בעצם מימשו את האופציה שהייתה להם על האנטר והוא ימשיך לפחות עד קיץ 2021. ירוויח 900 אלף דולר, שדרוג של 200 אלף. בכך הוא מצטרף לסקוטי ווילבקין שחתם לאחרונה על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות.

 

"אני אסיר תודה על כך שאוכל ללבוש את הגופייה של מכבי עונה נוספת", אמר האנטר לאחר החתימה. "מי שמכיר אותי קצת יודע שכל מה שאני רוצה זה לנצח ואני רוצה לעשות זאת עם מכבי. אני רוצה להודות למאמן על כך שרצה אותי בקבוצה שלו. אני מודה להנהלה, לבעלים ולאוהדי מכבי על שקיבלו אותי ואת משפחתי בזרועות פתוחות. המסע נמשך, יאללה מכבי".

 

אותלו האנטר (צילום: יאיר שגיא)
הפך לבורג מרכזי. אותלו האנטר(צילום: יאיר שגיא)

 

אותלו האנטר (צילום: מכבי תל אביב)
"המסע נמשך". האנטר(צילום: מכבי תל אביב)

 

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "זה צעד חשוב נוסף מצד ההנהלה והבעלים. אני שמח מאוד, כי זה שחקן חשוב מאוד לסגל שלנו ולהשגת המטרות שלנו. הוא כבר נותן מקסימום מאמץ לקבוצה ואנחנו רוצים לשמור על הגישה הלוחמנית והמנצחת שלו להמשך הדרך. אני שמח שאנחנו ממשיכים יחד".

 

האנטר הוחתם בקיץ בתור סנטר לצידו של טאריק בלאק. פציעתו של האחרון איפשרה לו לקפוץ לחמישייה ולהפוך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. האנטר לקח חלק ב-20 מתוך 21 משחקי היורוליג עד כה, שני בקבוצה בנקודות למשחק (10.2), שני במדד (14.4) ומוליך את מכבי בריבאונדים למשחק בזירה האירופית (6.5).

 

אחרי הישארותו של האנטר המטרה המרכזית בשבועות הקרובים היא להאריך את החוזים לקווינסי אייסי, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב
אותלו האנטר
צילום: מכבי תל אביב
מומלצים