שתף קטע נבחר

NBA ג'וניור לילדים, כלום לילדות: "אפליה, שערורייה"

ארגון השחקניות זועם על איגוד הכדורסל, שהשיק ליגת ג'וניור לילדים בלבד. פוסט שהעלה בפייסבוק הוביל לתמיכה מכדורסלניות בליגת העל: "תקנו את האפליה". האיגוד בחר שלא להגיב

ביום שני האחרון השיק איגוד הכדורסל את ליגת NBA ג'וניור ישראל לבנים. בארגון השחקניות שואלים: למה האיגוד לא הקים ליגה מקבילה לבנות? פוסט ברשתות החברתיות שהעלה ארגון השחקניות גרם לסערה ולתמיכה משחקניות צעירות רבות ואוהדי כדורסל שמבקשים להצטרף למאבק.

 

"ארגון השחקניות לא מקבל את האפליה הזועקת ביחסו של איגוד הכדורסל לכדורסל נשים בגילאים הצעירים", נאמר בהודעה הרשמית של הארגון. "אנחנו מביטים בדאגה על האפליה שמתעצמת בשנים האחרונות בין כדורסל נשים לגברים בגילאים הצעירים. כשלמעשה ההחלטה השערורייתית האחרונה לא מקרית והיא תוצר של תהליך מתמשך. מדי שבוע מפרסם האיגוד את הליגה לנוער בהשקעה רבה כולל תמונות השחקנים, מסקר את הליגה באתרו וההיסטוריה מראה כי גם דואג לשידורים ישירים של שלבי ההכרעה. ליגת הנערות לא זוכה לכל התייחסות ולכל היותר 2 משחקי גמר (גביע וליגה) משודרים".

 

 

"הארגון השחקניות קורא לאיגוד הכדורסל בכלל ולאגף המקצועי נשים בפרט, לעשות הכל כדי לתקן את האפליה, לקיים עוד השנה ליגת NBA ג'וניור גם לילדות ולתקן את העוול המתמשך בליגת הנערות. הארגון ייקבע בימים הקרובים פגישה עם יו"ר האיגוד ומנהל האגף המקצועי נשים כדי לבחון את השינויים הדחופים שנדרש לבצע לעצור את האפליה".

 

מאיגוד הכדורסל בחרו שלא להגיב לדברים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
ליגת הג'וניור
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים