שתף קטע נבחר

עודד קטש: "ניצחנו כבר בחצי הראשון"

מאמן הפועל ירושלים אמנם לא התרגש מהניצחון ("לא משמעותי כרגע") על מכבי ת"א, אבל החמיא ליכולת האדירה של שחקניו עד ההפסקה: "לא דמיינתי משחק כזה". ספרופולוס: "זה המשחק השלישי בחמישה ימים"

 

הפועל ירושלים הראתה עליונות אדירה הערב (ראשון) מול מכבי תל אביב (87:98) וניצחה אותה בקלות, כשמעשית המשחק נגמר כבר בהפסקה.

 

"לא דמיינתי משחק כזה, קשה לצפות לכזאת פתיחה", אמר עודד קטש בסיום. "קלענו באחוזים מטורפים. אחרי שלושה רבעים עשינו כל מיני שינויים בהגנה, אבל אפשר להגיד שניצחנו במשחק בחצי הראשון. בכל המחצית הראשונה אהבתי את הקצב ששיחקנו".


הפועל ירושלים חוגגת (צילום: ראובן שוורץ)
"קשה לצפות לכזאת פתיחה". קטש על היכולת של הקבוצה שלו(צילום: ראובן שוורץ)

על ההתמוטטות של ג'ייקובן בראון, קטש הוסיף: "זה היה קצת מדאיג מה שקרה לו, אבל מהר מאוד הרופא הרגיע אותנו. בריאות זה מעל הכל. אני רק יכול לדמיין מה היה קורה עם אולם מלא, אלמלא הקורונה, אבל האוהדים שהגיעו נתנו לנו דחיפה ענקית".

 

"לא בהכרח הצהרנו, זה משחק תמיד פיקנטי, צריך להודות, הוא לא משמעותי כרגע", הוסיף מאמן ירושלים. "זה כיף וזה יריבות ובשביל זה אנחנו משחקים. המשחק הבאמת חשוב שלנו הוא ביום רביעי מול פרישטרי, מקווה שמי שהיו חסרים יתאוששו עד אז".

 

ג'ייקובן בראון (צילום: ראובן שוורץ)
"זה היה קצת מדאיג". קטש על בראון(צילום: ראובן שוורץ)

 

בראון עצמו אמרו: "אני בסדר. נפגעתי בחזה, אבל אני בסדר. זה היה ניצחון חשוב. אני סומך על החברים שלי לקבוצה, הם הוכיחו את זה במחצית השנייה כשלא הזדקקו לי. זה ניצחון קבוצתי נהדר".

 

יאניס ספרופולוס: "לא שיחקנו הגנה טובה, ברבע הראשון אפשרנו להם לקלוע 39 נקודות ואי אפשר ליצור משהו טוב אחרי דבר כזה. היה לנו מאוד קשה להישאר צמודים אליהם עם כאלה קליעות. בסוף ניסינו לצמצם את ההפרש והצלחנו, אבל אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים לשחק משחקים כאלה".

 

יאניס ספרופולוס  (צילום: ראובן שוורץ)
לא התרגש מההפסד. יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)

 

על היכולת הוסיף: "זה יכול לקרות, יש משחקים רעים, אני לא רוצה לתרץ תירוצים אבל זה המשחק השלישי שלנו בחמישה ימים. כשאתה משחק שני משחקים בשבוע ביורוליג ואז מגיע לשחק בליגה זה לא קל ולא רק למכבי, אלא לכל הקבוצות ביורוליג".

 

"אחרי שעלינו לפלייאוף אז כולם נהיו רגועים ושמחים, וזה נורמלי. הם נתנו את המקסימום שלהם עד עכשיו אבל אנחנו עוד נמשיך להביא. אנחנו קבוצה טובה מאוד ואנחנו נמשיך לעשות את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עודד קטש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים