שתף קטע נבחר

הליגה הלאומית נסגרה: איגוד הכדורסל הודיע על שתי עולות

למרות שטרם התקבלה החלטה בדירקטוריון מינהלת ליגת העל האם לסיים את העונה, באיגוד הכריזו שהירידות יוקפאו ובני הרצליה והפועל חיפה יעפילו לליגה העליונה

מינהלת הליגה הלאומית בשיתוף עם איגוד הכדורסל הודיעו על סיום עונת המשחקים 2019/20, זאת למרות שעדיין לא התקבלה החלטה על גורל ליגת העל. בדירקטוריון מינהלת ליגת העל צפויים להתנגד להודעה.

 

ממינהלת הליגה הלאומית נמסר: "ההחלטה התקבלה לאור התפרצות נגיף הקורונה ובלב כבד, ולאחר בחינת כלל השיקולים העומדים על הפרק. מינהלת הליגה הלאומית מבינה לליבם של האוהדים וכלל חובבי הליגה והענף, ומקווה לראות את כולם בריאים ואיתנים בעונת המשחקים הבאה". באיגוד החליטו להקפיא את היורדות, כששתי קבוצות יעפילו לליגת העל, בני הרצליה והפועל חיפה, שסיימו בשני המקומות הראשונים בטבלה לפני סגירתה.

 

הלוי (צילום: עוז מועלם)
באיגוד החליטו לסגור את הליגה הלאומית. עמירם הלוי(צילום: עוז מועלם)

 

עוגן יוחננוב, יו"ר מינהלת הליגה הלאומית, התייחס להחלטה שהתקבלה: "לצערי הרב לא נותרה למשפחת הכדורסל ברירה. לפי הערכות משרד הבריאות אנחנו לקראת שבועות לא פשוטים והחרפה של המאבק בנגיף. במצב הזה קשה מאד יהיה להמשיך לקיים אירועי ספורט. החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגה הלאומית התקבלה בלב כבד ובידיעה שישנן קבוצות אשר יתכן ותפגענה מהמהלך. אני מברך את איגוד הכדורסל על הנחישות, העקביות וההחלטה בנושא העולות לליגת העל. שתי עולות לליגת העל זהו צעד ענק לטובת השחקן הישראלי ובני הנוער, דור העתיד של נבחרות ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ספי מגריזו, איגוד הכדורסל
עוגן יוחננוב
צילום: ספי מגריזו, איגוד הכדורסל
מומלצים