שתף קטע נבחר

אלעד חסין יאמן את הפועל חיפה בליגת העל

המאמן שהעלה את האדומים ליגה, ימשיך גם לעונת 2020/21: "יש לנו כבר מטרות חדשות"

איגוד הכדורסל ידון בסוף החודש שוב בנושא ביטול עונת הליגה הלאומית, אחרי שבית הדין העליון הורה לו לעשות זאת בעקבות עתירתה של הפועל עפולה. במידה שבישיבה יוחלט שלא לשנות את ההחלטה המקורית מה-16 במרץ, הפועל חיפה ובני הרצליה, שדורגו ראשונות באותו הזמן, יעפילו לליגת העל.

 

חיפה לא מחכה לראות האם ההחלטה תשתנה והודיעה הבוקר (שני) על הארכת החוזה של מאמנה אלעד חסין בעונה נוספת. חסין הגיע למועדון ב-2018/19 והצליח להשאירו בלאומית. העונה, כאמור, הוא החזיר את האדומים לליגה הראשונה אחרי 15 שנים.

 

אלעד חסין (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אלעד חסין(צילום: אבי רוקח)

 

"לאחר שנה וחצי במועדון, אני שמח שהחיבור עם משפחת הפועל חיפה ממשיך לעוד עונה", אמר חסין. "החיבור הזה הוא קודם כל בזכות האנשים שמנהלים את המועדון בראש ובראשונה יושב הראש יובל רוסמן, המנהל המקצועי ראובן אלקס, וכמובן כל שאר האנשים שעובדים במועדון. העבודה המשותפת עם ההנהלה הוכיחה את עצמה ואני מאמין שכך גם יהיה בשנה הבאה יחד עם המטרות החדשות שלנו".

 

חסין בן ה-39 עבר לא מעט בקריירה. הוא היה בצוות האימון של ג'ון קליפארי באוניברסיטת ממפיס, שימש כעוזר במכבי תל אביב ואולימפיאקוס תחת פיני גרשון, והיה מאמן ראשי במכבי חיפה והפועל חולון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלעד חסין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים