שתף קטע נבחר

אוהד הפועל פ"ת נעצר בחשד לתקיפת עיתונאי

תושב פתח תקווה (24) נעצר בחשד שהכה יחד עם אוהדים נוספים את עיתונאי 'ידיעות אחרונות' עם סיום המשחק בין הפועל פ"ת להפועל ר"ג (2:1). סניגורו של החשוד: "גם אם המקרה אכן קרה, מדובר ברף אלימות נמוך ביותר". עדכון: כעבור שנה הצעיר זוכה

עדכון: ב-2012 זוכה החשוד מהמיוחס לו.

 

תושב פתח תקווה בן 24, נעצר בחשד שתקף יחד עם אוהדים נוספים את עיתונאי 'ידיעות אחרונות', עם סיום משחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל פ"ת להפועל ר"ג (2:1) בשבת האחרונה. 

 

 

על פי החשד, לאחר המשחק ובמהלך שיחה עם אוהדי הפועל פ"ת, שאל אותו עיתונאי מתי הקבוצה מתכוונת לפטר את מנהלה, ובשל דבריו הותקף מיד ע"י הצעיר החשוד ואוהדים נוספים. בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת פתח תקווה הוא אותר ונעצר בחשד לתקיפה. 

 

הצעיר הובא אתמול בערב לבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים להמשך חקירה. בדיון הציע השופט לצדדים לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, אך נציג המשטרה לא קיבל אותה.

 

בדיון טען סניגורו של החשוד: "אני אאחז במשפט אחד של כבוד בית המשפט. אני מכיר את החשוד ואת הקורבן. אני לא יודע מה היה שם. אני יודע דבר אחד - לולא היה "הקורבן" בן לאצולת התקשורת, לא היתה מוגשת הבקשה. אף אם קרה המקרה מדובר ברף אלימות נמוך ביותר. זה בדיוק מסוג המקרים שבהם נחקרים אנשים במשטרה ומשוחררים".

 

השופט קבע בהחלטתו כי לאחר עיון בתיק החקירה התרשם שיש חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירה המיוחסת לו: "עילת המעצר בעייתית להגדרה. באשר ליסוד סביר לחשש כי שחרורו של החשוד יסכן את בטחון הציבור, הרי שמדובר בחשוד נעדר עבר פלילי ורף האלימות הנמוך בו נקט אינו מהגבוהים. גם האלימות בחבורה, כמיוחס לחשוד בבקשה, אינה ברורה כיוצא מהודעת המתלונן".

 

השופט קבע כי חקירת המשטרה יכולה להתנהל גם כאשר החשוד אינו נתון במעצר והורה לשחרר אותו בערבות כספית. נציג המשטרה ביקש בדיון לעכב את שחרורו של החשוד על מנת לאפשר לזו לערער על ההחלטה לבית משפט המחוזי, אולם הסניגור התנגד והשופט החליט על עיכוב ביצוע של ארבע שעות בלבד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי וקנין
אוהדי הפועל פ"ת
צילום: שי וקנין
מומלצים