שתף קטע נבחר

רוקאביציה חזר לאימונים, ואצק בספק לסכנין

מכבי חיפה: החלוץ ייקח חלק בהתמודדות בשני (20:30) מול הקבוצה מהמגזר. הקשר הצ'כי סובל מפציעה בקרסלו. הולמאר איולפסון יעזוב את הארץ לסידורים אחרונים

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק הביתי ביום שני (20:30) בסמי עופר מול בני סכנין, והבשורות הטובות מבחינת הירוקים הן שניקיטה רוקאביציה שנעדר מהאימון אמש, כשיר ויעמוד לראשותו של רנה מולנסטיין.

 

מי שעדיין בספק גדול הוא הקשר קמיל ואצק שלא שיחק בצמד המשחקים האחרונים ושיתופו מול סכנין מוטל בספק. הקשר סובל מפציעה בקרסול וערך אימון חלקי. מחר יתבהר אם ואצק יכלל בסגל. בחיפה מצפים ל-20 אלף צופים בסמי עופר מול סכנין

 

איולפסון. יטוס לסידורים אחרונים (צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)
איולפסון. יטוס לסידורים אחרונים(צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

הזרים של חיפה ביחד עם מולנסטיין עם שי לחג המולד (צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)
הזרים של חיפה ביחד עם מולנסטיין עם שי לחג המולד(צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

בלם הרכש האיסלנדי, הולמאר איולפסון, שחתם אמש על חוזה לארבע שנים וחצי, ועל הסיכום איתו פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, צפוי לעזוב את הארץ לסידורים אחרונים ויגיע בשבוע הבא להצטרף באופן רשמי לאימוני הקבוצה. הבלם שקיבל את המספר 15 של יוסי בניון, צפוי לערוך את הבכורה שלו עם פתיחת חלון העברות בינואר. שחקני ומאמני הקבוצה הזרים קיבלו שי לשנה האזרחית החדשה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
קמיל ואצק
צילום: ראובן כהן
מומלצים