שתף קטע נבחר

תחתית קפואה: אשקלון וכפ"ס נפרדו ב-0:0

משחק חלש וכמעט ללא הזדמנויות הסתיים בתיקו מאופס. לינגאנה ודגו פספסו ממצבים נוחים, המארחת נותרה במקום האחרון בטבלה


 

הפועל אשקלון והפועל כפ"ס סיימו הערב (ש') ב-0:0 מפגש חלש במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. למרות לחץ וניסיונות רבים, כפ"ס החמיצה פעמים רבות את המסגרת ואיבדה נקודות חשובות מול האחרונה בטבלה, שכמעט ולא איימה על השער של רן קדוש. עם שבע בעיטות בלבד למסגרת במשחק כולו, נפרדו הקבוצות בתיקו מאופס, בערב חלש.

 

טבלת ליגת העל

 

למרות שליטה בדקות הפתיחה של כפ"ס, האיומים המרכזיים במחצית הראשונה היו שייכים למארחת, שרשמה החמצות גדולות של ברוך דגו ולינגאנה. החלקה ברחבה של אלי אלבז מנעה מהירוקים לעלות ליתרון מהיר. בהמשך, איבד אלבז כדורים ברשלנות ולא מצא את המסגרת של אשקלון. שחקניו של יובל נעים כמעט ונעלמו לגמרי בצד ההתקפי, בדקות ארוכות בהן המשחק התנהל באמצע המגרש.

 

הקהל הביתי באצטדיון סלה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
הקהל הביתי באצטדיון סלה(צילום: אבי רוקח)

 

המחצית נחתמה בהזדמנות גדולה של לינגאנה, שבעט מתוך רחבת החמש חלש מדי לגוף של קדוש. עוד לפני כן, בעט דגו מתוך הרחבה אל תוך הצפיפות של כפ"ס, והכדור נעצר רק בקו השער.

 

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבים ובשליטה מוחצת של כפ"ס. בדקה ה-54, יצחק כמעט והעלה את הירוקים ליתרון מכדור חופשי מדויק, אך דלה איינוגבה הציל את אשקלון, שוב. אלבז המשיך להחמיץ, כאשר נגח מתוך רחבת החמש ולא דייק. יצחק המשיך לחפש את המסגרת , אך לא הצליח למצוא את החיבורים. אשקלון נעלמה בדקות הסיום וכפר סבא נחלשה משמעותית. בתום 90 דקות, התחלקו הקבוצות בנקודות בערב רע של כדורגל.

 

החמיץ ללא הפסקה. אלבז מול איינוגבה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
החמיץ ללא הפסקה. אלבז מול איינוגבה(צילום: אבי רוקח)

 

דגו מול מאטוביץ' (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
דגו מול מאטוביץ'(צילום: אבי רוקח)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים