שתף קטע נבחר

האדום ושברו: 0:2 למכבי פ"ת על רעננה

רנה מיחליץ' הורחק (31), ובעשרה שחקנים הקבוצה של חיים סילבס לא הצליחה להגן כמו שהיא אוהבת ורגילה. גיא מלמד ומיחאי רומן ניצלו זאת כדי להעניק למארחת ניצחון ועלייה זמנית למקום השלישי

עד הדקה ה-31 המשחק בין מכבי פתח תקווה להפועל רעננה התנהל כמצופה והיה איטי ומשעמם. אולם הרחקתו של רנה מיחליץ' טרפה את הקלפים, האורחת התקשתה להגן על שערה בעשרה שחקנים והקבוצה של קובי רפואה ניצלה זאת כדי לנצח 0:2.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד, והאירוע המרכזי היה האדום שקיבל מיחליץ'. קשר האורחת נכנס בבעיטת נינג'ה בדור אלו והורחק בצדק. הקבוצה של חיים סילבס לא עשתה שום דבר מלבד לכסח את הכחולים במחצית הראשונה. גם המארחת לא הייתה בשיאה, גיא מלמד פיספס מול שער ריק (35) אבל חוץ מזה לא ראינו בעיטות מסוכנות לשער.

 

מלמד חוגג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מלמד חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

מיחליץ' מורחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מיחליץ' מורחק(צילום: ראובן שוורץ)

רומאריו פירס מתעמת עם מיחליץ' (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רומאריו פירס מתעמת עם מיחליץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

בדקה ה-55 סוף סוף ראינו התקפה שהסתיימה בשער: דור אלו הגביה כדור מדויק לראשו של גיא מלמד, שנגח פנימה והעלה את מכבי פ"ת ליתרון. שלוש דקות מאוחר יותר גידי קאניוק כמעט הכפיל את התוצאה, אך אריק ינקו הדף בקושי את הבעיטה החופשית שלו.

 

בדקה ה-72 מכבי פתח תקווה סגרה את הסיפור כשגידי קאניוק מצא את מיחאי רומן ברחבה, החלוץ הצעיר בעט יפה לרשת של אריק ינקו. זה הניצחון הראשון של מכבי פ"ת מזה שישה משחקים והיא עולה זמנית למקום השלישי בטבלה (עד שמכבי חיפה תשחק מול בני סכנין מחר), הפועל רעננה פיספסה הזדמנות לעבור את בית"ר ירושלים בטבלה ולעלות למקום השישי.

 

 

מלמד מול שכר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מלמד מול שכר(צילום: ראובן שוורץ)

קאניוק מול בנימין (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קאניוק מול בנימין(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא מלמד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים