שתף קטע נבחר

גבאי: "לא נעים, החכמה היא להתגבר"

מגן הפועל רעננה מאוכזב מההפסד (2:0) למכבי פ"ת ומתוכנן למפגש עם האקסית עירוני קריית שמונה:"למשחקים נגדם יש ערך מוסף מבחינתי"

אכזבה גדולה בהפועל רעננה לאחר ההפסד אמש (א') 2:0 למכבי פתח תקווה, שקטע רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, ביניהם גם ניצחון על הפועל באר שבע במחזור הקודם.

 

רעננה נשארה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-30 לאחר ששופט המשחק, דניאל בר נתן שלף כרטיס אדום לקשר רנה מיחליץ' אחרי כניסה חריפה בדור אלו, מגן מכבי פתח תקווה. במחצית השנייה המלאבסים ניצלו את היתרון המספרי ועלו ליתרון בדקה ה-54 לאחר נגיחה מדוייקת של גיא מלמד. את השער השני כבש מיחאי רומן.

 

רנה מיחליץ' מורחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רנה מיחליץ' מורחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלעד גבאי נשמע מאוכזב בסיום: "תחושה לא נעימה, כמו כל הפסד. אף פעם לא נעים להפסיד. היינו ברצף של משחקים ללא הפסד וההפסד הזה היה צריך להגיע מתישהו, החוכמה היא לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה".

 

גבאי חזר במשחקים האחרונים להרכב הפותח של חיים סילבס לאחר פתיחת עונה פחות מוצלחת מבחינתו: "כמו כל הקבוצה, הייתי לי פתיחת עונה לא כל כך טובה, בשבועות האחרונים הקבוצה התגבשה והתחברה הרבה יותר וזה בא לידי ביטוי על המגרש. זו תמיד הרגשה טובה לשחק. כל שחקן שואף לשחק כמה שיותר. צריך לשמור על היכולת הזו ולהמשיך לעבוד קשה"

 

למרות ההפסד אתמול, המגן מתרכז כבר במשחק הבא נגד הקבוצה איתה זכה באליפות, עירוני קריית שמונה: "הייתה לי תקופה מיוחדת בקריית שמונה, ולמשחקים נגדם יש ערך מוסף מבחינתי. אני מחכה מאוד למשחק, נתכונן כמו שצריך. קריית שמונה היא קבוצת פליאוף עליון. אני סומך על הצוות המקצועי שיעשה איתנו את ההכנה הכי טובה שיש ומקווה מאוד שגם נחזור עם הנקודות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלעד גבאי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים