שתף קטע נבחר

דבאלישווילי: "אשמח לחזור לשחק בארץ"

החלוץ הגאורגי שבילה שנתיים וחצי במכבי חיפה ושיחק עם הקבוצה בליגת האלופות, לא פוסל שישוב לישראל בגיל 30. אחת הקבוצות ששמו נקשר אליה היא הפועל כפר סבא

חמש שנים חלפו מאז שעזב ולדמיר דבאלישווילי את מכבי חיפה לליגה הפולנית. כעת, כשהוא בן 30, מדבר החלוץ הגאורגי על האפשרות שישוב לארץ לקדנציה נוספת. דבלאשווילי אמר בשיחה מיוחדת ל-ynet ספורט: "אשמח לחזור ולשחק בישראל. יש לי זכרונות טובים משם. כרגע הכל פתוח".

 

 

דבאלישווילי זכור היטב לחובבי הכדורגל בארץ ובפרט לאוהדי מכבי חיפה. הוא לבש ירוק במשך שנתיים וחצי (2009-2012) והבקיע 35 שערים. הוא זכה עם מכבי חיפה באליפות אחת ושותף לעלייה לשלב הבתים בליגת האלופות בעונת 2009/2010.

 

ולדימיר דבאלישווילי בימיו בירוק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ולדימיר דבאלישווילי בימיו בירוק(צילום: ראובן שוורץ)

 

הגאורגי אשר מיוצג על ידי סוכנת השחקנים, ויקי ואקנין, ערך 34 הופעות בנבחרת גאורגיה וכבש במדיה, חמישה שערים. לאחרונה חזר הגאורגי לקבוצת נעוריו, דינמו טביליסי.

 

אחת הקבוצות המועמדות לקלוט את החלוץ היא הפועל כפר סבא. חניכיו של מימר נהנו מיום חופשי ומחר (ג') יחזרו לאימונים לקראת המשחק בשבת (16:00, לויטה) מול הפועל חיפה. אתמול ביקרו שחקני הקבוצה הבוגרת במסיבת החנוכה של המחלקה הסיעודית ב"בית אור".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
ולדימיר דבאלישווילי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים