שתף קטע נבחר

לאומית: נתניה כבר במקום השני, ניצחון לעכו

החבורה של דראפיץ' גברה 1:2 על הפועל פ"ת, המוליכה חזרה מ-1:0 ל-1:2 ברמה"ש. ביום שני הבא הן נפגשות למשחק העונה. 1:3 לקטמון, רק 0:0 בין הרצליה לנצרת עילית

מכבי נתניה, אם למישהו היה ספק, נמצאת כבר במקום המוביל אותה לליגת העל. החבורה של סלובודן דראפיץ' גברה הערב (ב') בביתה 1:2 על הפועל פ"ת, עקפה את הפועל ר"ג ומדורגת במקום השני בלאומית.

 

 

ניסן דנון כבש ראשון אחרי לחץ מאסיבי של נתניה, ויקי כחלון היה צריך להכפיל את התוצאה, רגע לפני הירידה להפסקה, אבל החמיץ משלושה מטרים מול שער חשוף. גל צרויה הדהים את האוהדים בנתניה עם שער שוויון (60), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לדידייה קוגבניה כעבור 13 דקות, במשחק בו המארחת החמיצה בלי הפסקה.

 

שחקני נתניה חוגגים את השער הראשון של דנון (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
שחקני נתניה חוגגים את השער הראשון של דנון(צילום: יאיר שגיא)

 

אבל גם מחמיצים בלי סוף (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
אבל גם מחמיצים בלי סוף(צילום: יאיר שגיא)

 

ביום שני הבא כבר ייערך משחק העונה, כשנתניה (29 נקודות) תתארח אצל הפועל עכו (32). אותה עכו ממשיכה להוליך את הטבלה כשחזרה מ-1:0 ל-1:2 על רמת השרון. יוסי שבחון כבש ראשון (42), אבל עידו אקסברד הפך עם צמד (62 ו-79).

 

הפועל קטמון (עם המאמן החדש בני בן זקן) השיגה ניצחון חשוב בתחתית, 2:3 על הפועל עפולה. איציק כהן (28), שחר בלילטי (38) ואבירם ברוכיאן (51) כבשו למקומיים, כארם ארשיד צימק (70 ו-88). במשחק נוסף סיימו מכבי הרצליה והפועל נצרת עילית ב-0:0 מאכזב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
נתניה חוגגת, הערב
צילום: יאיר שגיא
מומלצים