שתף קטע נבחר

אם עאבד יסכים להגיע – טביב יגיש לו הצעה

מאמירות למעשים? במידה וחלוצה של קריית שמונה יוצב למכירה בחלון ההעברות הקרוב ויהיה מוכן לשחק בבית"ר, הבעלים ינסה לצרפו. שחקנים בקבוצה: "אם הוא יביא לפה שחקן ערבי תהיה מלחמת עולם". המועמדים להחליף את בן-שמעון אם יפוטר: גיא לוזון או רוני לוי

במידה וחלוצה של עירוני קריית-שמונה אחמד עאבד יוצב למכירה בחלון ההעברות הקרוב בינואר ויהיה מוכן להגיע ולשחק בבית"ר ירושלים - אלי טביב צפוי להגיש לו הצעה. זאת בהמשך לאמירה שיצרה מהומה גדולה בבירה, בראיון הבלעדי שהעניק אתמול בעלי המועדון ל"ידיעות אחרונות".

 

לטבלת ליגת העל

 

"אם יהיה שחקן ערבי טוב והוא יהיה מוכן להגיע לבית"ר ירושלים, ודאי שאצרף אותו, לא אפחד מאף תגובה", אמר טביב. "אני בעד להביא שחקן ערבי לבית"ר ירושלים. במקרה כזה נצטרך את עזרת המשטרה. אין לי בעיה להביא שחקן ערבי או מוסלמי בהתאם ליכולות והרצון שלו. לא משנה לי אם הוא ערבי, מוסלמי או נוצרי - כל עוד הוא שחקן טוב אביא אותו".

 

אחמד עאבד על הכוונת? אלי טביב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אחמד עאבד על הכוונת? אלי טביב(צילום: אורן אהרוני)

 

שחקנים בקבוצה, ששוחחו ביניהם בחדר ההלבשה, אמרו: "אם טביב יביא לפה שחקן ערבי, זו תהיה מלחמת עולם. זה אומר שבאותו הרגע הוא למעשה מודיע שהוא עוזב את בית"ר. הוא לא יוכל להתמודד עם מה שיהיה".

 

טביב נפגש אתמול עם רן בן-שמעון, והשניים שוחחו על היכולת הירודה במשחק נגד קריית-שמונה. אם לא יהיה שיפור בצד המקצועי, המאמן עשוי להיות מוחלף בגיא לוזון או ברוני לוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
אחמד עאבד
צילום: אביהו שפירא
מומלצים