שתף קטע נבחר

"הביקורות - לא מהאוהדים שרגילים אליהם"

ג'ון אוגו התייחס ברשתות החברתיות לרחשים מהקהל במהלך ה-1:1 של הפועל באר-שבע מול הפועל תל-אביב: "קוראים לכולם להמשיך לתמוך בנו". במועדון לא פוסלים צירוף של שחקן או שניים בחלון ההעברות. רועי גורדנה ינסה למצוא קבוצה אחרת, יובל שבתאי יעזוב אם יגיע קשר

אחרי שהשיגה נקודה אחת בלבד משני משחקי הליגה האחרונים וסיימה רק ב-1:1 מול הפועל תל-אביב, השתדלו בהפועל באר-שבע לשדר עסקים כרגיל עד כמה שאפשר. השחקנים ואנשי הצוות המקצועי התייצבו אתמול בבוקר (ב') לביקור חנוכה המסורתי במחלקות הילדים של בית החולים סורוקה.

 

לטבלת ליגת העל

 

במועדון לא מגדירים את אירועי השבוע האחרון 'משבר' ומקווים שניצחון מחר (20:00) על הפועל קריית-שמונה וזכייה בגביע הטוטו יחזירו את האלופה למסלול ההצלחות. מחצית מ-7,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה למשחק בנתניה כבר נמכרו. ג'ון אוגו, טוני ווקאמה, לואי טהא ומיחאי קורהוט ינוחו ולא יהיו בסגל למשחק. 

 

חלק מהשחקנים לא אהבו את חוסר הסבלנות של כמה מהאוהדים במהלך ואחרי המשחק נגד תל-אביב. אוגו, שסופג ביקורות על יכולתו בתקופה האחרונה, כתב על כך לאוהדים ברשתות החברתיות: "רוב הביקורות השליליות הן לא מהאוהדים שאנחנו רגילים אליהם. אנחנו קוראים לכולם להמשיך לתמוך בנו".

 

עד יום ראשון שללו בבאר-שבע צירוף של שחקנים חדשים בחלון העברות, אך כעת כבר לא יוצאים בהצהרות מהסוג הזה. לא מן הנמנע ששחקן אחד או שניים יגיעו, זאת במידה והצוות המקצועי ירגיש שיש עמדה שזקוקה לחיזוק.

 

יעזוב אם קשר יגיע. יובל שבתאי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יעזוב אם קשר יגיע. יובל שבתאי(צילום: ראובן שוורץ)

 

במידה ויצורף קשר ישוחרר יובל שבתאי, שמבוקש על-ידי קבוצתו הקודמת, הפועל רעננה.

שבתאי כבר הביע בפני ראשי המועדון את רצונו לעזוב, אך נענה בשלילה. רועי גורדנה, ששולב רק במשחקי גביע הטוטו, ינסה למצוא קבוצה שתקלוט אותו.

 

באר-שבע לא מתכוונת להשלים את משכורותו ותשחררו במידה ותידרש לעשות זאת. בתום האימון היום תקיים הקבוצה משחק ראווה נגד נבחרת משטרת באר-שבע ולאחר מכן יעברו השחקנים לבית מלון במרכז הארץ לקראת הגמר. בנושא אחר, הקבוצה תעמוד מחר לדין על כוס שהושלכה מהיציע לעבר צוות השיפוט בסיום ה-1:1 נגד הפועל תל-אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים