שתף קטע נבחר

רשמית: הפועל חיפה פתחה במו"מ עם מוגרבי

לאחר שיענקל'ה שחר נתן אור ירוק, האדומים החלו במו"מ עם השחקן בנוגע לצירופו. במועדון מעוניינים גם בשיימן ושיש, אך ממתינים לדעת מה יעלה בגורלה של הפועל ת"א

פיראס מוגרבי בדרך להפועל חיפה. שחקן ההתקפה של מכבי חיפה כבר החל במשא ומתן עם האדומים לאחר שיענקל'ה שחר אישר זאת. על ההתעניינות של הפועל חיפה בשחקן פורסם לראשונה ב-ynet ספורט .

 

לטבלת ליגת העל

 

במקביל, ראשי הפועל חיפה ממתינים לדעת מה יעלה בגורלה של הפועל ת"א, כשהמטרה היא לנסות ולצרף את שמואל שיימן או גל שיש, אותם היו רוצים ניר קלינגר ודני גולן בסגל. בחיפה הקפידו להבהיר: "נחכה עוד יום-יומיים. אנחנו כרגע לא פונים לאף אחד מהסיבה שעל כל שחקן שיש עליו ביקוש, מחירו יעלה פלאים".

 

מוגרבי. יחצה את הכביש? (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
מוגרבי. יחצה את הכביש?(צילום: ראובן שוורץ )
 

 

במסגרת נסיונות החיזוק, בחיפה היו רוצים לראות מאוד את פיראס מוגרבי, בכפוף לרצונו של השחקן ושחרורו ממכבי חיפה. האדומים מודעים לכך שמוגרבי מבוקש בקבוצות נוספות, אחת מהן היא בני סכנין

 

בתוך כך, בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק החוץ בשבת מול הפועל כפ"ס, ממנו ייעדר ברונו פניירו בשל צבירת של כרטיסים צהובים. במסגרת הפעילות של המועדון למען הקהילה, התארחו אתמול במועדון בקריית חיים פעילים מעמותת “אנוש”, המסייעת למתמודדים עם מגבלה נפשית.

 

גם הוא מבוקש. מוגרבי (במרכז) (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גם הוא מבוקש. מוגרבי (במרכז)(צילום: עוז מועלם)

 

המועדון מאמץ את העמותה בשנה האחרונה ומדי משחק בית מארח עשרות פעילים בה. שחקני

הקבוצה והנבחרת הצעירה מקסים פלקושצ'נקו ואופק פישלר פגשו את הפעילים, שוחחו איתם על החיים כספורטאים, שמעו מהם על פעילות “אנוש” והשיבו לשאלות. לאחר מכן התקיים טקס הדלקת נר רביעי של חנוכה על ידי רב חב"ד, בועז קלי.

 

מחר תצא הקבוצה לפעילות קבוצתית לרגל החג במחלקת הילדים בבית חולים כרמל שבחיפה. השחקנים, כמיטב המסורת, יחלקו סופגניות ושי מתנת המועדון.

 

הכוכב האורח של יואב כץ

הפתעה ציפתה לשחקני הקבוצה בשיחת הסקייפ היום (ד') עם הבעלים. כץ רתם לשיחה את מאמן הכושר האמריקאי לי סאמרס - מאמנה האישי של השחיינית האמריקאית קייתי לידקי, הנחשבת לטובה בעולם וזכתה בארבע מדליות זהב באולימפיאדת ריו. סאמרס, הוא גם מאמן הכושר האישי של כץ, שביקש ממנו לשוחח עם השחקנים בנושאי כושר גופני ומנטאליות. סאמרס נענה לבקשה, העביר הרצאה מרתקת לשחקנים וענה על מגוון שאלות.

 

יואב כץ בשיחת הסקייפ (צילום: פרטי)
יואב כץ בשיחת הסקייפ(צילום: פרטי)


פורסם לראשונה 28/12/2016 12:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
פיראס מוגרבי
צילום: עוז מועלם
מומלצים