שתף קטע נבחר

ברדה: "יש פה רעב", בכר: "היד עוד נטויה"

בהפועל ב"ש חגגו את ה-1:4 על קריית שמונה והזכייה בגביע הטוטו. המאמן: "תמיד כיף לקחת תואר, לא משנה איזה. קשטן: "עצוב להפסיד, גם מול הקבוצה הטובה בישראל"

 

בפעם השלישית בתולדותיה - ולראשונה מאז עונת 95/96 - הפועל ב"ש זכתה בגביע הטוטו. ניצחון גדול 1:4 על עירוני קריית שמונה סידר לברק בכר תואר נוסף העונה (אחרי אלוף האלופים).

 

"רצינו לשמח את הקהל שנתקע בפקקים היום", צחק בסיום בכר. "זה תואר חשוב מאוד עבורינו, היה חשוב לנו לקחת אותו".

 

שחקני ב"ש וגביע הטוטו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני ב"ש וגביע הטוטו(צילום: אורן אהרוני)

 

"תמיד כיף לקחת תואר, זה לא משנה איזה", הוסיף המאמן המנצח. "שמח שלקחתי את כל התארים בארץ, אבל מאושר בעיקר עבור הקבוצה. היד עוד נטויה. אמרנו בתחילת העונה שאנחנו רוצים ללכת על כל התארים. לקחנו שניים ואנחנו ממשיכים הלאה".

 

הפנים אומרות הכל. שחקני ב"ש באקסטזה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הפנים אומרות הכל. שחקני ב"ש באקסטזה(צילום: אורן אהרוני)

 

ומה לגבי זכייה בליגה האירופית? "עד הגמר בשטוקהולם אלוהים גדול", חייך בכר. "יש לנו את סכנין ביום ראשון ונמשיך להתקדם. בינתיים אנחנו משחקים טוב. צריכים לעשות רוטציות

 ובגלל זה חייבים להיות בכמה שיותר מפעלים. מתחיל גביע עוד מעט. זה לא קל, כאב ראש לא פשוט. אבל כשאפשר לתת מנוחה לשחקני מפתח, זה טוב לנו. צריך לדעת לחלק את הכוחות בצורה חכמה".

 

"כל כך מגיע לאליניב", סיכם בכר כשהתייחס לכובש השער הרביעי של ב"ש. "הוא עבר פציעה קשה ומתסכלת. זה סמלי שהוא כבש את השער האחרון והניף את הגביע".

 

"יש פה רעב, גם שלנו וגם של הקהל". ברדה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"יש פה רעב, גם שלנו וגם של הקהל". ברדה(צילום: אורן אהרוני)

 

ברדה עצמו חגג: "שנתיים לפני שבאתי, המועדון נשאר בליגה במחזור האחרון, אבל זה היופי בכדורגל והיום אנחנו במקום אחר לגמרי. יש פה רעב, גם שלנו וגם של הקהל, לא זוכר קבוצות שהביאו כל כך הרבה אוהדים לגמר גביע הטוטו. יש לנו עוד מטרות ויעדים".

 

מהעבר השני, בקריית שמונה ליקקו את הפצעים. המאמן תומר קשטן: "מאכזב להפסיד גביע, לא משנה באיזה רצף אתה. ב"ש קבוצה טובה יותר, אמרתי את זה קודם. התוצאה לא משקפת את מה שהיה על הדשא, היינו קצת רכים. להפסיד זה תמיד עצוב, לא משנה מול מי, גם לא מול הקבוצה הטובה בישראל".

 

שחקני קריית שמונה מבינים שזה לא היום שלהם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני קריית שמונה מבינים שזה לא היום שלהם(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים