שתף קטע נבחר

הגביעים של הפועל ת"א נעלמו והוחזרו

בעקבות חשיפת ynet: אמיר כבירי הורה למקורביו להחזיר את הפריטים ההיסטוריים שבהם זכה המועדון לאורך השנים, לרבות צלחות אליפות וגביעי מדינה, שנלקחו ממתחם האימונים. הנאמנים גילו שאמיר כבירי התכוון להקים מוזיאון ודרשו שיחזיר אותם. בסביבת הבעלים לשעבר טענו כי הם נלקחו כדי שלא יתלכלכו בשיפוץ

גביעי המדינה וצלחות האליפות שבהם זכתה הפועל תל אביב במהלך השנים והיו מונחים במתחם האימונים בוולפסון נלקחו משם, כך נודע היום (ה') לראשונה ל-ynet ספורט.

 

 

מדובר בפריטים היסטוריים של המועדון שרוכזו במתחם האימונים בשנים האחרונות, אולם מתברר כי כל החפצים שסימנו את ההצלחות של המועדון, פשוט נעלמו. בעקבות חשיפת ynet, הורה אמיר כבירי למקורביו להעביר מיד בארגזים את הגביעים חזרה למקומם.

 

דומב ובאדיר עם הגביע (צילום: גלעד קוולרצ'יק) (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
דומב ובאדיר עם הגביע(צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

בשיחות שהתנהלו עוד לפני ההגעה של הנאמנים למתחם האימונים בין עובדי המועדון לבעלים לשעבר, אמיר כבירי, הוא הבהיר להם כי הוא מתכוון להקים מוזיאון הפועל ת"א, ולפיכך ייקח לביתו את כל הגביעים וצלחות האליפות, וזאת מחשש שיעוקלו.

 

הנאמנים נכנסו עתה לעובי הקורה, ומתכוונים לשלוח מכתב דחוף לכבירי, בו הם דורשים להחזיר את הגביעים והצלחות. בסביבת הבעלים לשעבר נטען: "הוא לקח אותם בזמן שיפוץ המתחם על מנת שלא יתלכלכו; הנאמן מוזמן לשלוח שליח כבר היום לאסוף אותם".

 

אמיר כבירי. "הנאמן מוזמן לשלוח שליח" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אמיר כבירי. "הנאמן מוזמן לשלוח שליח"(צילום: עוז מועלם)

 

מי שמנהל מו"מ רציני לרכישת המועדון מול הנאמן עו"ד שאול קוטלר הוא הצרפתי לורן סיוף, איש עסקים יהודי המתגורר בצרפת ונשוי לישראלית, שהיה בעבר יבואן של מוצרי אפל.

 

סיוף עצמו נפגש מספר פעמים עם קוטלר (וגם עם גיא לוזון) לפני שעזב אתמול את הארץ. הוא לא צפוי להגיע למשחק הליגה מול מכבי פ"ת (ש', 20:30) אולם בשל לוח הזמנים הדחוף לקראת הדיון המשפטי המכריע ביום רביעי, הוא עשוי להגיע ארצה בתחילת השבוע הבא.

 

סיוף נרתע משני דברים עיקריים: החובות הכבדים לפיפ"א (עד עשרה מיליון ש"ח) וההתחייבויות החוזיות של השחקנים. מנגד, במקרה שירכוש את הקבוצה הוא לא מתכוון לפעול במתכונת מצומצמת וזאת כדי להשאיר את הקבוצה בליגה.

 

הנאמן, עו"ד שאול קוטלר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הנאמן, עו"ד שאול קוטלר(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחד מחבריו של סיוף הוא המאמן לואיס פרננדז שטען כי אין אמת בפרסומים על אפשרות שהוא ישתלב בעסקה. עתה מתברר כי מאחר שקטאר מממנת את תחנת הרדיו שבה הוא מועסק בצרפת, חושש פרננדז להיקשר לנושא. שחקנים בקבוצה ימתינו עד לפתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר ביום חמישי כדי לראות האם סיוף או איש עסקים אחר ירכוש את המועדון.


פורסם לראשונה 29/12/2016 13:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גביע המדינה וצלחת האליפות
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים