שתף קטע נבחר

מכבי חיפה מוכרת כרטיס לבני יהודה ב-10 שקלים

המועדון החליט שכל ילד עד גיל 15 שיגיע עם חולצה ירוקה למפגש (ש', 18:15) יוכל לקנות בזול את הכרטיס. קאמיל ואצק החלים וייפתח ב-11 של רנה מולנסטיין. גם יניב בריק ומאר ואליינטה בתמונת ההרכב

במכבי חיפה מבינים את חשיבות המשחק מחר (שבת, 18:15) מול בני יהודה, הירוקים מגיעים למשחק לאחר הפסד לסכנין ובידיעה שאיבוד נקודות נוסף יעלה את מפלס הלחץ במועדון.

 

לאחר שחרורם של לא פחות משבעה שחקנים מבינים שחקני חיפה כי אף שחקן כבר לא חסין וכי מי שלא ישקיע יכול למצוא את עצמו בחוץ מהר מהצפוי. הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של קמיל ואצק שכשיר למשחק מחר וצפוי לפתוח בקישור לצידם של נטע לביא ורועי קהת.

 

חוזר להרכב (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
חוזר להרכב(צילום: ראובן כהן)

 

לקראת המשחק הצפוי מחר אמר הקשר הצ'כי: "המשחק בשבת הוא חשוב מאוד. לאחר ההפסד האחרון בבית שהיה כואב מאוד, אנחנו צריכים לבוא ולעשות הכל וסומכים על הקהל שיגיע לדחוף אותנו". 

 

גם עומרי גלזר כשיר למשחק . נטע לביא ערך אימון מלא, אך מולנסטיין שוקל לפתוח עם מארק ואליינטה. מי שעוד תורגלו בקישור הם יניב בריק לראשונה ורועי קהת שממשיך לקבל קרדיט. גם בהגנה צפויה מהפכה כאשר איאד אבו עביד תורגל כבלם לצידו של דקל קינן.

 

במועדון החליטו לצאת במבצע מיוחד שיאפשר לכל ילד עד גיל 15 שיגיע לאצטדיון ביום המשחק, לבוש בחולצה ירוקה לרכוש כרטיס ליציע הדרומי בעלות של 10 שקלים בלבד.

 

הרכב משוער: עומרי גלזר; גארי קאגלמאכר, דקל קינן, איאד אבו עביד, סאן מנחם; מארק ואליינטה (נטע לביא), יניב בריק, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט; אלירן עטר. 


פורסם לראשונה 30/12/2016 13:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אוהדי מכבי חיפה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים