שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: גליינור פלט נטש בזעם

החלוץ שלא שותף ב-1:1 מול בני יהודה ירד לחדר ההלבשה לפני סיום המשחק, ממכבי חיפה נמסר שהוא סבל מכאבים. רנה מולנסטיין הסביר למה לא הכניס את פלט ואת רוקאביציה: "הרגשתי שאנחנו טובים על המגרש. אם מגיעים ל-23 מצבים צריך להבקיע ולהכריע". ניסן יחזקאל על אמיליו זובאס: "התיקו רשום על שמו. הוא הבינגו הכי גדול של בני יהודה העונה"

מכבי חיפה שוב אכזבה וסיימה הערב ב-1:1 מול בני יהודה בבית. הירוקים הגיע להזדמנויות רבות אבל החמיצו פעם אחר פעם, כשהשיא היה בהחמצת הפנדל של אלירן עטר בתוספת הזמן (90+3).

 

"אני מאוכזב מאוד עבור השחקנים, הם שיחקו היטב והגיעו להזדמנויות טובות", אמר המאמן רנה מולנסטיין בסיום. למאמן ההולנדי היה סגל קצר מהרגיל, בעקבות ההודעה על שחרורם של חמישה שחקנים. למרות זאת, גליינור פלט וניקיטה רוקאביציה לא שותפו. פלט עזב בזעם את הספסל, ובמכבי חיפה מסרו שהוא נתקף בכאבים וירד לחדר ההלבשה בדקה ה-80 של המשחק.

 

מכבי חיפה לא ניצלה את ההדמנויות (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
מכבי חיפה לא ניצלה את ההדמנויות(צילום: אלעד גרשגורן)

"לא העליתי את פלט ואת ניקיטה רוקאביציה מהספסל כי הרגשתי שאנחנו טובים על המגרש", הסביר מולנסטיין. "אם מגיעים ל-23 הזדמנויות מול השער צריך להבקיע ולהכריע".

 

מולנסטיין בגשם (צילום: אלעד גרשגורן)
מולנסטיין בגשם(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מנגד, בני יהודה יכולה להיות מרוצה בסך הכל מהנקודה שהשיגה באצטדיון סמי עופר. המאמן ניסן יחזקאל החמיא לשוער שלו, אמיליו זובאס: "התיקו רשום על שמו. הוא הבינגו הכי גדול של בני יהודה העונה. איזה כיף שיש לי שוער כזה. בסוף האימון אמרתי לו - תסריט אימים: דקה תשעים, אלירן עטר בועט פנדל. הכדור שלך".

 

"הכל הלך לנו קשה במהלך השבוע, אלילת המזל הייתה איתנו הפעם", הוסיף יחזקאל. "יש לנו מספר שמות אפשריים לחיזוק על שולחן הבעלים, אחד מהם כבר חתם. לגבי עגייב - הכל סוכם ורק מחכים לשחרור. הסגל שלנו מאוד קצר, יש לנו שמות ואני מקווה שהכל ייסגר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גליינור פלט
צילום: עוז מועלם
מומלצים