שתף קטע נבחר

"בלי רוכש, גם עם פפ ומוריניו נרד"

בתום ההפסד למכבי פ"ת, השחקנים וצוות הקבוצה נותרו על הדשא דקות ארוכות והודו לאוהדים שהגיעו למושבה, במשחק שעשוי להיות האחרון של הקבוצה. לוזון: "ברגע שיהיה רוכש, הפועל ת"א תישאר בליגת העל, בוודאות. גם במינוס 9 נקודות". בנוסף, סיפר המאמן כי נפגש עם רוכש פוטנציאלי

מלבד כדורגל, שערים ומהלכים, הערב הזה באצטדיון המושבה ייזכר בזכות האוהדים. למרות שהפסידו, בתקופה של חוסר וודאות ואולי במשחקם האחרון, נשארו שחקני הפועל ת"א על הדשא דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום והודו לקהל שתמך בקבוצה.

 

לטבלת ליגת העל

 

גיא לוזון סיפר על הרגשות המעורבים, בערב קשה במיוחד עבור המועדון: "אימנתי מספר שנים באירופה, בתרבות כדורגל שמוכרת בזכות הקהל התומך שלה. למרות זאת, לא נתקלתי בתופעה כמו זו שקרתה הערב". על העתיד של המועדון, שצפוי להיקבע השבוע, סיפר בכאב: "אף אחד מאיתנו לא רוצה לעזוב את הקבוצה ולא עסוק בדיבורים. ביום רביעי כולנו היינו הרוסים, אבל עצרתי ואמרתי שאני חייב "להנשים" את השחקנים שלי מחדש. נמשיך לתת את ה-100% שלנו. גם היום, עשינו הכל כדי לנצח. לצערי, יש תקופות שגם אם אתה נותן הכל, אתה מפסיד".

 

"הדבר האחרון שאני רוצה הוא לעזוב". לוזון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הדבר האחרון שאני רוצה הוא לעזוב". לוזון(צילום: אורן אהרוני)

 

על עתידו במועדון, אמר: "הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה, הוא לעזוב. אף אחד מהשחקנים גם לא רוצה בזה. המטרה היחידה שלנו היא להשאיר את המועדון בליגה. במידה ולא יהיה רוכש, השחקנים המרכזיים ישוחררו, הקבוצה תשחק עם נוער עם מינוס נקודות - גם אם יביאו את מוריניו ופפ ביחד נרד ליגה. אין מה להישאר במועדון עם שחקני נוער".

 

למרות הכאב על מצבה של הקבוצה, לוזון נותר אופטימי: " נפגשתי עם הרוכש הפוטנציאלי ביום חמישי. לדעתי הוא רציני ואני מקווה מאוד שהמו"מ יבשיל ושהוא יגיע לקבוצה. ברגע שיהיה רוכש, הפועל ת"א תישאר בליגת העל, בוודאות. גם עם מינוס 9 נקודות". בהמשך, הוסיף לוזון כי על הרוכש לחזק את החלק הקדמי. 

 

"היינו הרוסים". לוזון מאוכזב בסיום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"היינו הרוסים". לוזון מאוכזב בסיום(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הסיבה שחתם במועדון, סיפר: "מה שהנחה אותי היה האתגר והריגוש. אמרו לי מראש שהמועדון ב-80% בדרך לפירוק. אמרתי שאני הולך על זה בכל הכוח. גם עם המינוס נקודות, החבר'ה שיש כאן ייתנו הכל גם בלי משכורת ובלי תנאים. השחקנים עושים את המקסימום".

 

לוזון הוסיף כי על הרוכש הפוטנציאלי להתחייב ל-20 מליון שקלים בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה. על יחסיו עם אלי גוטמן ענה בקצרה: "אנחנו מדברים. הוא אוהב את המועדון והוא בקשר איתי. זה הכל".

 

רפואה: "רוב הליגה רודפת אחרי השחקנים של הפועל"

לצד הרגשות המעורבים, גם כדורגל היה הערב. מהצד המנצח, אמר קובי רפואה: "אני מאושר מהתוצאה, כמובן לא מהדרך. אבל אחרי 16 מחזורים, לשחק פחות טוב ולנצח גם לנו מותר. אני לא צריך להתנצל. אני מאוד שמח שניצחנו, זה ניצחון חשוב ואנחנו עם הפנים קדימה אל מכבי חיפה". על הקבוצה המפסידה, הוסיף: "יש להפועל ת"א שחקנים טובים ורוב הליגה רודפת אחריהם".

 

על המאזן והמקום בטבלה, אמר: "רצינו קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון. כמובן שעכשיו אנחנו רוצים יותר. אנחנו מאוד גאים במה שאנחנו עושים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים