שתף קטע נבחר

יובל שבתאי בדרך להפועל תל אביב

פרסום ראשון: קשר הפועל ב"ש מתקרב לאדומים, שמחפשים חיזוק שיעזור להשאיר אותם בליגה. מלבדו, גם גוזלן וריאן צפויים להגיע ממכבי חיפה וכן הקשר הצרפתי אל-חאדג' בה. שרון ניסנוב שוחח עם אלי גוטמן: "תסלח לנו על הדרך הלא הנאותה, הדלת תמיד פתוחה עבורך"

קשרה של הפועל באר שבע , יובל שבתאי, בדרך להפועל ת"א. במסגרת הניסיונות של האדומים להישאר בליגה, ואחרי שיחות שנערכו עם ראשי האלופה, המטרה היא להנחית מיידית את שבתאי שלא מרוצה ממעמדו.

 

לטבלת ליגת העל

 

שבתאי כבר היה בדרך להפועל רעננה, אולם גיא לוזון שוחח עם אנשי באר שבע, ונראה כי הוא בדרך לוולפסון. מעבר להישארות מרבית הסגל הקיים וצירופו של שבתאי, רשימת הרכש של לוזון כוללת גם את שובל גוזלן ואיסמעיל ריאן שצפויים להגיע ממכבי חיפה, יחד עם הצרפתי אל-חאדג'י בה ששייך לצ'רלטון.

 

מאדום לאדום. שבתאי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מאדום לאדום. שבתאי(צילום: ראובן שוורץ)

 

קבוצת הרכישה החליטה שלא להגיש ערר על הפחתת תשע הנקודות והן יופחתו כבר מחר (ג').

 

ה"חיזוק" המרכזי בחלון ההעברות הוא השארתו של ארון שוינפלד, שעלות שכרו החודשי מגיעה לכ-200 אלף שקל. אומנם הבעלים הטרי, איציק ניסנוב טען כי הוא לא יימכר עד לקיץ, אולם לא מן הנמנע כי במקרה של הצעה מפתה, הוא יעזוב בכל זאת.

 

כך תראה טבלת ליגת העל החל ממחר ()
כך תראה טבלת ליגת העל החל ממחר

 

מלבד ההישארות של החלוץ האמריקני, עוד שני נכסים שעשויים להוביל למכירה עתידית גבוהה ימשיכו: עומרי אלטמן שבאר-שבע הציעה להחתימו ולהשאיר אותו עד הקיץ בוולפסון, יחד עם אדי גוטליב שמועמד למכבי ת"א בסיום העונה (כמו גם רמי גרשון).

  

שני שחקנים שהגיעו אמש למושבה ועתידם לא ברור הם שמואל שיימן שצפוי לעבור להפועל חיפה וחן עזרא שהוצע לבית"ר ירושלים. במקרה שלא יעבור, עזרא יישאר רק אם יסכים לקיצוץ של 30 אחוז בשכרו. בן רייכרט נדרש לקץ כמחצית משכרו. השוער אריאל הרוש, שלא שיחק אמש בשל דלקת בברך, צפוי להישאר ואמור לעמוד בין הקורות כבר ביום חמישי מול עירוני קריית-שמונה, אך ייתכן כי יצטרך לקצץ.

 

צפוי להישאר עד לקיץ. שוינפלד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
צפוי להישאר עד לקיץ. שוינפלד(צילום: אורן אהרוני)

 

מנגד, עדיין לא הסתיימה הסאגה מול השחקנים הזרים, שההסדר שהושג מול הישראלים שונה מזה שלהם ועשוי להעמיד את המועדון בסיכון מצד תביעות נוספות מפיפ"א. דאמיר שובשיץ' אומנם שיחק מול רמה"ש, ולמרות העובדה שהוא יכול לשחק העונה רק בדינמו זאגרב, ינסו לשחרר אותו בכל זאת.

  

אחרי הביקורת על הדרך שבה שוחרר אלי גוטמן מהקבוצה, שרון ניסנוב שוחח עם המנהל המקצועי לשעבר, ואמר לו בין היתר: "אתה צריך להבין את המצב שלנו, אנחנו אוהבים ומעריכים מאוד מה שעשית בעבורנו כאוהדים. תסלח לנו אם הדרך לא הייתה נאותה, הדלת לא נסגרת בשביל מישהו כמוך אצלנו".

 

יחזור לעמוד בשער מול ק"ש. הרוש (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
יחזור לעמוד בשער מול ק"ש. הרוש(צילום: אבי רוקח)

 

כבירי שיעבד מספר נכסים לטובת האצטדיון בבת ים

בעניין אחר, הנאמנים הגישו לבית המשפט בקשה לצו מניעה להעברת הזכויות על בניית האצטדיון בבת ים לחברת סופר מטיסט של אמיר כבירי. מאותם מסמכים מתגלים פרטים חדשים בגין ההלוואה שלקח כבירי מהחברה הסינית, שהלוותה לו את הכספים המיועדים לבניית האצטדיון, מה שהוביל לחוב של כ-20 מיליון שקלים בשלב הזה.

 

בדומה לשעבודים שנחשפו ב"ידיעות אחרונות" לבקרת התקציבים, גם במקרה הזה הוביל כבירי לסדרת שעבודים של נכסים: שתי דירות בת"א (לפחות שמונה מיליון שקל), נדל"ן בגרמניה (לא פחות משבעה מיליון דולר), 74 הפסלים של דגה (לא פחות מ-40 מיליון שקלים), יצירות אחרות בבעלות קרן אברהם וציורים נוספים, כמו ציור שמן שצייר האמן לזאר מרקוביץ' ליסיצקי (לא פחות מ-15 מיליון דולר), יחד עם ערבות של נכסי נדל"ן מצד איש העסקים מני ויצמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יובל שבתאי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים