שתף קטע נבחר

אלטמן הודיע: מחרים את המשחק מול ק"ש

חלוץ הפועל תל אביב החליט שלא להופיע למפגש הערב (20:00). מקורביו: "הוא סיים בהפועל, הוא שחקן חופשי". תפנית: הרוש צפוי לחתום על חוזה מקוצץ, רייכרט קיצץ 30 אחוזים ממשכורתו ויישאר בקבוצה. יגאל אנטבי חתם ויהיה עוזרו של קורצקי. בסביבתו של לוזון מנסים לתווך הגעתו למכבי ת"א

גם עומרי אלטמן בדרך החוצה מהפועל תל אביב. החלוץ ומלך השערים של הקבוצה העונה, החליט שלא להופיע הערב (ה', 20:00) למשחק מול עירוני קריית שמונה. מקורביו אמרו: "הוא סיים את הסיפור בהפועל, הוא שחקן חופשי".

 

לטבלת ליגת העל

 

כבר אתמול סירב אלטמן להתאמן ואיים שלא יופיע עד יכבדו את החוזה שלו כפי שמופיע בבקרת התקציבים. בכל מקרה, לשחקן יש סעיף שחרור לחו"ל בחינם.

 

זה שנשאר וזה הולך. רייכרט ואלטמן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
זה שנשאר וזה הולך. רייכרט ואלטמן(צילום: עוז מועלם)

 

ובינתיים, תפנית בגזרת אריאל הרוש: אחרי שכבר הועבר לרשימת המשוחררים, השוער צפוי לחתום על חוזה מחודש בראשון הקרוב וישחק בדרבי מול מכבי ת"א. הרוש יהפוך לאחד השחקנים שהסכימו לקצץ בצורה המשמעותית ביותר בכדי לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל. הוא יוותר על כרבע משכרו, זאת אחרי שכבר ויתר על נתח דומה בתחילת העונה.

 

הרוש, שבכל מקרה פצוע, לא ישחק הערב נגד קריית שמונה ואת מקומו בין הקורות יתפוס צליל חתוכה. הוא קיבל אתמול הצעה מחודשת מהפועל ואמור להשיב עליה עד לראשון, כאשר נראה כי יסכים לקבלה. לשוער הוצע להגיע למכבי ת"א, אך בשל משחק הנבחרת הקרוב במרץ בספרד וההרחקה של דודו גורש, הבין הרוש כי אינו יכול להיות שוער שני, מה שיפריע לסיכויים שלו לתפוס את המקום בין הקורות.

 

בסופו של דבר יישאר. הרוש (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בסופו של דבר יישאר. הרוש(צילום: אוהד צויגנברג)

 

שחקן נוסף שנשאר במועדון הוא בן רייכרט שהסכים לקצץ 30 אחוזים ממשכורתו וחתם על חוזה חדש.

אתמול עוד נראה כי רייכרט לא ימשיך לאחר שקבוצת הרכישה ובראשה שרון ניסנוב לא הגיעה להסכמות עם הקשר, אך כעת כשהסכים לקיצוץ, הוא יהיה זמין עבור גיא לוזון (במשחקו האחרון בקבוצה) כבר במשחק הערב.

 

בשורה חיובית נוספת אצל האדומים היא חזרתו של יגאל אנטבי למועדון, הפעם כאיש צוות מקצועי ועוזרו של מנחם קורצקי, שכידוע סיכם על הגעתו במקום לוזון. אנטבי חתם עד לסיום העונה. בינתיים, גורמים בסביבתו של המאמן העוזב מנסים לתווך בינו לבין מכבי ת"א במטרה להביאו לשם כמחליפו של שוטה ארבלדזה. דובר המועדון מתן קפלן התפטר מתפקידו.

 

בתוך כך, נאמני הפועל הגישו בקשה לחקור את בקרת התקציבים דרך ביה"מ. השניים הגישו היום בקשה רשמית בה הם דורשים לקבל דו"חות כספיים של המועדון מהשנתיים וחצי האחרונות יחד עם פירוט הבטוחות מידי שנה מ-2004. בבקרה הבהירו כי עניין הבטוחות בעל חיסיון, הנאמנים דורשים לשחרר אותו בכל זאת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עומרי אלטמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים