שתף קטע נבחר

הפועל עכו תנסה להתאושש מול קטמון

ההפסד באמצע השבוע למכבי נתניה גרם לקבוצה של שלומי דורה לקרטע קצת, אבל היא מקבלת יריבה בהזמנה ואמורה לטייל מולה. במשחקים נוספים: נשר מארחת את לוד בצל פרשת אבו סובחי וראשל"צ הלוהטת פוגשת את הפועל פ"ת

לאחר מחזור אמצע השבוע, ביום שישי, הליגה הלאומית חוזרת למתכונת רגילה: חמישה משחקים בשישי ושלושה ביום שני. במשחק המרכזי מחר (ו'), הפועל עכו, שהשיגה נקודה מתוך שש, תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל קטמון.

 

עירוני נשר תארח את בני לוד ומעניין יהיה לראות כיצד האורחת תתאושש מהמעצר של הבעלים אבו סובחי. הפועל פ"ת משחקת מול הקבוצה הלוהטת של ניר ברקוביץ', הפועל ירושלים תפגוש את בית"ר ת"א/רמלה, ובמשחק הנוסף יתמודדו מכבי הרצליה והפועל עפולה. ביום שני ייערך עוד משחק עונה בין הפועל ר"ג למכבי נתניה.

 

אמורים לנצל את היריבה הנוחה. רוצ'ט ואקסברד מעכו (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
אמורים לנצל את היריבה הנוחה. רוצ'ט ואקסברד מעכו(צילום: אלעד גרשגורן)

 

הפועל עכו – הפועל קטמון (שישי, 15.00, עכו)

הקבוצה של שלומי דורה קצת מקרטעת לאחרונה. למזלה היא פתחה פער מהדולקות אחריה, כך שלא קרה כלום. הכל תלוי באם היא תתאושש ותחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה שסופגת הכי הרבה שערים בליגה (34). סביר להניח שעם שני החלוצים המצוינים שלה, ברנקו מיכאילוביץ' (12 שערים) ועידו אקסברד, עכו תחזור להבקיע אחרי ששבתה בשני משחקיה האחרונים.

 

קטמון הצליחה לחזור מפיגור 2:0 מול הפועל פ"ת ל-2:2, אבל במצבה נקודה במשחקים כאלו, היא כמו הפסד. יחד עם זאת, תיקו מול עכו בחוץ יספק אותה הפעם.

 

הקבוצה שלו קצת מרטעת לאחרונה. שלומי דורה (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
הקבוצה שלו קצת מרטעת לאחרונה. שלומי דורה(צילום: אפי שריר)

 

עירוני נשר – בני לוד (שישי, 15.00, נשר)

מה נגיד על העולה החדשה שלא אמרנו? הקבוצה של אלדד שביט ניצחה במחזור האחרון בחוץ את מכבי הרצליה ופוגשת קבוצה שאמנם ניצחה במחזור הקודם את הפועל ירושלים (0:1), אבל הבעלים שלה אבו סובחי מסובך ונמצא במעצר. מעניין יהיה לראות איך זה ישפיע על הקבוצה של אחיו, המאמן סלימן אזברגה.

 

הפועל פ"ת ־ הפועל ראשל"צ (שישי, 15.00, המושבה)

נפתח דווקא באורחת. ניר ברקוביץ', אחיו של הבעלים מונה למאמן הבוגרת לפני חמישה משחקים (כולל גביע). בארבעה הוא ניצח, ובאחד סיים בתיקו(!). מה אפשר להוסיף על המאזן הזה? ראשון אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים - פעמיים 0:2 והיא תנסה להשיג את השלישי. מנגד, הפועל פ"ת עם ירון הוכנבוים על הקווים, נמצאת בהתאוששות וצפוי משחק מעניין.

 

בצל המעצר של אבו סובחי, לוד יוצאת לנשר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בצל המעצר של אבו סובחי, לוד יוצאת לנשר(צילום: עוז מועלם)

 

הפועל ירושלים – בית"ר ת"א/רמלה (שישי, 15.00, טדי)

המארחת רק נקודה מהמקום שמוביל למבחנים והפסידה פעמיים 1:0 בשני משחקיה האחרונים. הירושלמים זקוקים לנקודות כמו אוויר לנשימה. בית"ר ת"א/רמלה כבר הוכיחה שהיא לא סופרת אף אחד בבית או בחוץ, עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו

בארבעת משחקיה האחרונים והעפלה לשמינית גמר הגביע, האורחת רוצה להמשיך במומנטום, מה גם שהיא קרובה מאד לשנייה בטבלה, הפועל עכו.

 

מכבי הרצליה – הפועל עפולה (שישי, 15.00, הרצליה)

הרצליה לא תרצה להפסיד פעם שנייה ברצף בבית והיא פוגשת קבוצה שמסובכת למטה בתחתית. במשחק הגביע שהיה ביניהן הרצליה כבר הוליכה 0:2, אבל נוצחה בסיום 3:2. שתי הקבוצות מגלות חוסר יציבות במשחקיהן. מישהו מוכן להמר על תוצאה?

 

ביום שני יושלם המחזור עם מאבקי תחתית וצמרת: הפועל ר"ג תשחק מול נתניה, מכבי שעריים תארח את מכבי אחי נצרת, ונצרת-עילית, בלי המאמן עידן בראון שהתפטר, מול הפועל רמה"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שלומי דורה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים