שתף קטע נבחר

העונש הצפוי לבוזגלו: קנס של 8,000 שקלים

בעקבות הסטטוס השנוי במחלוקת שפרסם, קשר הפועל ב"ש הושעה לשלושה ימים. על פי התקנון, העונש המירבי שהוא יוכל לקבל הוא קנס של אלפי שקלים בלבד. חן עזרא עשוי להחליפו, האוהדים הביעו את תמיכתם בקבוצה. ברדה מחוץ לסגל מול בני יהודה. אצל הכתומים, גלבאן עשוי לקבל דקות ראשונות, אבו זייד שוחרר

בוזגלו ובאר-שבע, הסוף? חן עזרא, שלא ימשיך בהפועל תל-אביב, צפוי להצטרף להפועל באר-שבע, זאת במקרה שמאור בוזגלו יעבור במסגרת חלון ההעברות הנוכחי. בבירת הנגב מעוניינים לצרף את עזרא, שגדל במועדון. שיחות ראשוניות כבר החלו בין הצדדים. בוזגלו מחזיק בהצעה מאיאקס אמסטרדם, שצפויה לפנות רשמית למועדון. אם העסקה תצא לפועל, יואצו המגעים לצירופו של עזרא במקומו.

 

כזכור, בוזגלו הושעה על ידי הקבוצה לשלושה ימים ולא יהיה בסגל משחק הבית מחר (ש') מול בני יהודה. ההשעיה הגיעה על רקע הסטטוס שפרסם השחקן בפייסבוק, בו הטיח ביקורת קשה כנגד המועדון על הורדתו לספסל והכנסתו כמחליף בניצחון 0:2 על מכבי חיפה. עונש ההרחקה לשלושה ימים הוא הזמן המקסימלי אותו יכולה הקבוצה לקבוע, והשחקן לא יוכל לספוג הרחקה נוספת.

 

קנס מזערי. בוזגלו (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
קנס מזערי. בוזגלו(צילום: שי מוגילבסקי)

 

לפי תקנון המשמעת עליו חתמו כל שחקני ליגת העל באישור ארגון השחקנים, בכל מקרה של עבירה, תחת הסעיף "אמירות פוגעניות באופן הנקלט בתקשורת", העונש המקסימלי יהיה קנס כספי של עד 20 אחוז ממשכורת השחקן. לפי התקנון, הקנס המירבי יכול לעמוד על 8,000 שקלים בלבד. אוהדי הקבוצה הביעו את תמיכתם במועדון בנוגע לפרשה.
 

אליניב ברדה שוב סובל מרגישות בשריר ולא יהיה בסגל. עמית ביטון ורן רובין יהיו בסגל. אחרי השחרור של לוסיו לאשדוד מחר, ב"ש נשארת בסגל רק עם שני חלוצים: בן שהר ומוחמד גדיר. ניב זריהן, שהצטרף אתמול למועדון אך עדיין לא הוצג רשמית, לא יהיה בסגל למשחק מחר. הסיבה: עונש הרחקה בשל התבטאות גזענית כלפי חברו לקבוצת מ.ס אשדוד אור אינברום. אובידיו הובאן יהיה כשיר למשחק למרות שסבל מכאבים בקרסול.

 

הודיע למאמן שלא יבוא למשחק וצפוי לעזוב. אבו זייד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הודיע למאמן שלא יבוא למשחק וצפוי לעזוב. אבו זייד(צילום: אורן אהרוני)

 

בני יהודה: גלבאן צפוי לשחק, אבו זייד שוחרר

עד כה סיימו יצחק שום וניסן יחזקאל ארבע פעמים בתוצאת תיקו 1:1. סביר להניח שהצמד חותם על התוצאה גם בפעם החמישית מול האלופה מחר (ש'). בני יהודה לא ניצחה בשישה משחקים

ובקבוצה מתמקדים במאמצים להחתים חלוץ חדש. ניקולה מיטרוביץ' שמאכזב יירד לספסל ומי שצפוי לשוב להרכב הוא המגן מאור קנדיל, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בשל הרחקה.

 

פדרו גלבאן צפוי לקבל דקות ראשונות אחרי שחזר לבני יהודה לקדנציה שלישית. שחקן בקבוצה: "אנחנו לא יכולים להסתמך על איבוד נקודות של השכנות מהתחתית. יחסי הכוחות מול באר-שבע ברורים, אבל אנחנו לא מרימים ידיים".

 

חסן אבו זייד התקשר הערב למאמן ניסן יחזקאל והודיע לו כי הוא לא מתכוון להגיע למשחק. ההודעה של השחקן הגיעה לאחר שנודע לו שהוא לא יפתח בהרכב, והמאמן הודיע לו כי הוא משוחרר. הכעס של אבו זייד נובע מהעובדה שבמשחקים האחרונים חל פיחות במעמדו. בבני יהודה קיבלו בזעם רב את צעדו וכעת הוא צפוי לעזוב. הדוברת רונית אשכנזי: "מי שלא מחוייב לא יהיה בבני יהודה. צריך רק שחקנים שמחוייבים לקבוצה".

 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, מרקו יובנוביץ, איציק עזוז, שון גולדברג, בן צעירי, טיג'אן ג'ייטה, אנטוניו מרשיץ, אלמוג בוזגלו, יונתן כהן, אלון תורג'מן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
מאור בוזגלו
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים