שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: קהת יורד לספסל, חבשי במקומו

בשל האכזבה מיכולתו המקצועית, צפוי הקשר שהגיע בקיץ לאבד את מקומו בהרכב. במקומו תורגל באימון איעד חבשי

במכבי חיפה מקווים שהתקופה הרעה תסתיים הערב (ש', 18:15) במשחק הביתי מול מכבי פ"ת. אותה קבוצה שבדיוק לפני שבוע הדיחה את הירוקים מגביע המדינה בסמי עופר.

 

רנה מולנסטיין, אשר זוכה לגיבוי למרות רצף הכישלונות, הפתיע שתירגל בהרכב את אעיד חבשי, הבלם שחיפש לעצמו קבוצה בשבועות האחרונים, בקישור במקומו של רועי קהת המאכזב שעשוי לראשונה לאבד את המקום בהרכב מסיבות מקצועיות. הולמאר איולפסון הבלם האיסלנדי יערוך את הבכורה שלו במדים הירוקים. איולפסון צפוי לפתוח כבלם לצידו של דקל קינן לאחר שמארק ואליינטה יעדר בשל הכרטיס האדום שספג מול הפועל ב"ש. סאן מנחם יוסט לעמדת הקישור במקומו של יניב בריק.

 

יאבד את מקומו? קהת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יאבד את מקומו? קהת(צילום: עוז מועלם)

 

הרכש הנוצץ של הירוקים עומר דמארי ייכלל בסגל אך ימתין לצ'אנס מהספסל והוא צפוי להשתלב במחצית השניה כאשר מוחמד עוואד יפתח שוב בחוד של הירוקים. גם גילי ורמוט וניקיטה רוקאביצה, שלא פתחו מול ב"ש מסיבות לא ברורות, ישובו להרכב של הירוקים.

 

בתוך כך, המנהל המקצועי תור קרלסן שב ארצה וממשיך לנהל מו"מ עם קשר אחורי וחלוץ, שמועמדים לחזק את הקבוצה במכסת הזרים. קרלסן מאוד רוצה גם את עומרי אלטמן מהפועל ת"א ובקבוצה מקווים להתחזק לפחות בשלושה שחקנים בשבועיים הקרובים.

 

הרכב משוער: עומרי גלזר, גארי קאגלמאכר, דקל קינן, הולמר איולפסון, איאד אבו עביד, נטע לביא, אעיד חבשי, קמיל ואצ'ק, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים