שתף קטע נבחר

ברקוביץ': "אפשר לנצח את הפועל חיפה"

הפועל ראשון לציון תפגוש את הקבוצה מליגת העל בגביע המדינה (ג', 19:00), בניסיון לשחזר את ההצלחות מהשנים האחרונות. המאמן: "יש קצת התרגשות"

הפועל ראשל"צ היא קבוצה של גביע ובשנים האחרונות רושמת הצלחות. ב-2012/13 הקבוצה הגיעה לחצי הגמר והפסידה (2:1) להפועל ר"ג שזכתה באותה שנה. ב-2013/14 היא טיפסה לרבע הגמר והפסידה 3:2 להפועל באר שבע, אחרי שהעיפה את בני סכנין בחוץ בשמינית. בעונה שעברה הפסידה בשמינית 2:1 למכבי ת"א אחרי הארכה.

 

המאמן ניר ברקוביץ', שרושם בינתיים הצלחות גדולות ובלי הפסד ב-7 משחקים, מקווה שגם מחר (ג', 19:00) מול הפועל חיפה, הרצף המחמיא הזה יימשך: "יש קצת התרגשות, אבל כמו בכל משחק נבוא לשחק פתוח. אני מאמין בשחקנים שלי אפשר לנצח גם את הפועל חיפה. יש אוירה טובה ויש הרבה מוטיבציה להצליח".

 

ראשון לציון תולה תקוות באוהד קדוסי שכבש כבר 8 שערים בליגה, אבל גם נס זמיר ושון מלכה בכושר טוב. השוער איתמר ישראלי שלא שיחק מול הפועל עכו בגלל מחלה חוזר להרכב. מי שיחסר הוא המגן איליי בכר שנפצע ביום שישי. הרכב משוער: איתמר ישראלי, מוחמד אבו אל היג'א, גיא גרוס, אבי סטרול, וויסאם רבאח, אלירן סיימון, יובל חליבה, אריאל לזמי, נס זמיר, שון מלכה, אוהד קדוסי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניר ברקוביץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים