שתף קטע נבחר

מוחמד כליבאת מועמד להפועל תל אביב

שחקן מכבי פ"ת עשוי לעבור לוולפסון. מייקל סיטון יושאל מהפועל ר"ג עד לסיום העונה עם אפשרות לרכישה. האדומים הגישו הצעה על הבלם הברזילאי פבריסיו (בן 26) המשחק באלופת רומניה, אסטרה ג'יורג'יו, אך עדיין יש פערים בין הצדדים. הבעלים, איציק ניסנוב, נקנס ב-1,000 שקלים

הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד לחלון ההעברות, וגם מוחמד כליבאת ממכבי פתח תקווה מועמד להצטרף אליה בקרוב. בנוסף, הקבוצה הגישה הצעה לבלם הברזילאי פבריסיו, המשחק באלופת רומניה, אסטרה ג'יורג'יו. בתקשורת הרומנית טענו כי קבוצתו תסכים לשחררו בכפוף למו"מ שלו מול האדומים. כרגע עדיין קיימים פערים של כ-15 אלף ש"ח בין הצדדים.

  

 

פבריסיו, בן 26, רשם שתי הופעות בנבחרת הצעירה של ברזיל (עד גיל 20). הוא החל בפלאמנגו ממנה הושאל להופנהיים, ועבר במספר מועדונים במולדתו, ביניהם פלומיננזה, ואשקו דה-גאמה ופלאמיירס, לפני שהגיע לרומניה.

 

פבריסיו מול פלטצ'ר מווסטהאם (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
פבריסיו מול פלטצ'ר מווסטהאם(צילום: גטי אימג'ס)

 

למרות שבע ההחתמות עד כה, מתברר כי מאחורי הקלעים מתחילה להיווצר מתיחות בין מנחם קורצקי להנהלה. "קורצקי רוצה להביא להפועל ת"א שחקנים בכירים יותר", אמרו בסביבתו. "ברשצקי זו החתמה נטו של ההנהלה, והוא לא מרוצה מהדרך הזו".

 

חלוצה של הפועל ר"ג, מייקל סיטון, יושאל מהפועל רמת גן עד לסיום העונה עם אפשרות לרכישה. טוטו תמוז קיבל את השיחרור הבינ"ל והוא ישחק נגד הפועל חיפה (א'). אדי גוטליב וארון שוינפלד ממשיכים להתעקש שלא להישאר ופועלים להשיג את השיחרור עד נעילת מועד ההעברות ביום חמישי הבא (2.2).

   

עומרי אלטמן נפרד היום מחבריו לקבוצה ואמר שלא יגיע יותר לאימוני הקבוצה. למרות הדיווח ביוון שהוא מועמד לפנאתינייקוס, נמצא החלוץ על סף סגירה במכבי חיפה. כזכור, לאלטמן יש סעיף בחוזה המאפשר לו לצאת לקבוצה בחו"ל ללא תמורה. על פי הדיווח ביוון, פנאתינייקוס היא לא היחידה שמתעניינת בשירותיו של אלטמן. מספר קבוצות בהולנד, ספרד וטורקיה עשויות לקלוט אותו וכאמור, גם מכבי חיפה עדיין חזק בתמונה. הבעלים איציק ניסנוב אמר: "בארץ, עומרי אלטמן ישחק אך ורק בהפועל תל אביב".

 

אלטמן. יגיע ליוון? (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
אלטמן. יגיע ליוון?(צילום: יאיר שגיא)

 

אלטמן לא שותף אתמול בהפסד 2:0 למכבי פ"ת שהוביל להדחת הפועל ת"א מגביע המדינה. שעון החול של החלוץ מתקרב לסופו וחלון ההעברות ייסגר ביום חמישי הבא (2.2).

 

בהפועל ת"א הגיבו על מצבם של אלטמן, גוטליב ושוינפלד: "אנו מאוכזבים מכך שלושת שחקני

המועדון בוחרים לבזבז את האנרגיות שלהם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובבית המשפט המחוזי, במקום להתגייס כמו יתר שחקני הסגל למען הקבוצה. בישיבת הנהלה שהתקיימה הבוקר הוחלט לנסות ולהשאיר את שלושת השחקנים בקבוצה, בכדי שיעזרו למועדון לשרוד בליגה".

 

בנושא אחר, בעלי הקבוצה, איציק ניסנוב, עמד היום לדין עקב התפרצותו לעבר השופט לירן ליאני, במשחקה של הקבוצה מול הפועל אשקלון בסוף השבוע. הדיין החליט לקנוס את ניסנוב ב-1,000 שקלים בלבד וטען כי העונה מופחת עקב מצבה הכלכלי של הקבוצה וכן העובדה שהפועל טרם עמדה לדין העונה.


פורסם לראשונה 25/01/2017 11:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מוחמד כליבאת
צילום: אורן אהרוני
מומלצים