שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: דור פרץ עשוי להצטרף

לאחר שהבלם טל בן חיים סירב להצטרף, פועלת הקבוצה של יואב כץ להשאיל עד לסיום העונה את השחקן ממכבי ת"א, שצפוי להידחק ברוטציה בשל צירופו של שרן ייני

דור פרץ ממכבי תל אביב עשוי להצטרף להפועל חיפה. אמש (ד') קיבלו ראשי המועדון אישור מהמנהל המקצועי של מכבי ת"א המקצועי, ג'ורדי קרויף, לנהל משא ומתן עם השחקן, נוכח העובדה כי שרן ייני צפוי להצטרף לצהובים ובכך לפנות מקום בסגל .

 

ל-ynet ספורט נודע כי בהפועל חיפה ניסו בימים האחרונים לצרף את הבלם טל בן חיים, אך זה סירב להצטרף בטענה כי הוא רוצה לסיים את העונה במכבי ת"א. במידה שהדברים עם פרץ יסוכמו, השחקן יושאל עד תום העונה לאדומים. כץ אמר הבוקר: "אנחנו מעוניינים בשחקן. אפשר לחיות עם הדרישות הכספיות שלו אם באמת מכבי תשחרר אותו".

 

בקרוב באדום? דור פרץ (צילום: שי מוגילבסקי) (צילום: שי מוגילבסקי)
בקרוב באדום? דור פרץ(צילום: שי מוגילבסקי)

 

הבוקר תמשיך הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון, אליו ישובו להרכב של המאמן דני גולן שחקנים שלא פתחו במשחק מול עירוני ראשון לציון (3:0) במסגרת שמינית גמר הגביע: השוער פיט פלטהאוזן, אושרי רואש, מהראן לאלה ועדן בן בסט. המנהל המקצועי ניר קלינגר ביקש מהשחקנים לקחת בשיא הרצינות את המשחק: "זה משחק קשה וקריטי שיכול להיות על עונה שלמה . ניצחון שלנו זה צעד גדול קדימה". 

 

במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר אמר יואב כץ: "המטרה שלנו להשתפר בהגנה. להפועל חיפה יש סגל עם יכולות אישיות נהדרות ואם נצליח להתחבר נעשה את העבודה. כדי להגיע לפלייאוף העליון צריכים לעבור את הפועל ת"א". דני גולן הוסיף: "אנחנו עדיין מחפשים את האיזון. יש נפילות. אני מאמין שנעבה את הסגל בעוד שחקן הגנה. אנחנו שתי נקודות מהפלייאוף העליון אבל יש עוד דרך ארוכה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים