שתף קטע נבחר

לאומית: עכו תנסה להתאושש מול הפועל פ"ת

אחרי שלא כבשה בארבעת משחקיה הקודמים וצברה רק 2 נקודות מ-12 אפשריות, הקבוצה של שלומי דורה תארח את מאמנה לשעבר ירון הוכנבוים. נצרת עילית תפגוש את אחי נצרת

שני שליש מהעונה הסדירה בליגה הלאומית כבר מאחורינו. המחזור ה-21 בליגת המשנה יתחלק לשניים: ארבעה משחקים ביום שישי, ארבעה בשני. במוקד המחזור, הפועל עכו תארח את הפועל פתח תקווה. עוד משחק מעניין יתקיים בעפולה - שם נצרת עילית תשחק מול אחי נצרת.

 

הפועל עכו – הפועל פתח תקווה (שישי, 15:00, עכו)

המארחת צברה בארבעת משחקיה הקודמים 2 נקודות בלבד מתוך 12, ובארבעתם לא כבשה שער. כתוצאה מכך הקבוצה של שלומי דורה איבדה את המקום השני לטובת בית"ר ת"א/רמלה. הקבוצה של ירון הוכנבוים, שניצחה במחזור שעבר את עפולה בחוץ, נמצאת בתקופה טובה. להוכנבוים צפוי משחק לא קל מול הקבוצה שאימן לא מזמן. עכו תצטרך מתישהו לעצור את המפולת אם היא רוצה לעלות חזרה לליגת העל.


ירון הוכנבוים. הפועל פתח תקווה בתקופה טובה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ירון הוכנבוים. הפועל פתח תקווה בתקופה טובה(צילום: אורן אהרוני)

 

נצרת עילית – אחי נצרת (שישי, 15:00, עפולה)

המארחת תקועה מתחת לקו האדום וצברה נקודה מתוך תשע. היא מגיעה אחרי התבוסה 5:2 לנתניה, וזקוקה לניצחון כמו אוויר לנשימה. אחי נצרת השיגה ניצחון גדול (2:3) במחזור האחרון על הפועל ר"ג וקיבלה רוח גבית. כל תוצאה לא תפתיע.

 

בני לוד – הפועל עפולה (שישי, 15:00, לוד)

עם שלושה ניצחונות ותיקו בארבעה משחקים, לוד נמצאת במגמת שיפור וטיפסה מאזור התחתית למקום השישי.

ראובן עטר, שרשם הפסד בהופעת הבכורה שלו מול הפועל פ"ת בבית, ינסה שלא להפסיד גם הפעם, מה גם שקבוצתו נמצאת במרחק 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

 

עירוני נשר – הפועל רמת השרון (שישי, 15:00, נשר)

משהו חורק לאחרונה בקבוצתו של אלדד שביט, שהפסידה פעמיים ברצף והתרחקה מהחלק העליון. רמת השרון סיימה את שני משחקיה האחרונים ב-0:0 ומסובכת חזק למטה.

 

ביום שני יתקיימו המשחקים הנוספים: הפועל ירושלים – מכבי נתניה (19:00, טדי), הפועל רמת גן – הפועל קטמון (19:00, איצטדיון ר"ג), מכבי שעריים – הפועל ראשון לציון (19:00, נס ציונה), מכבי הרצליה – בית"ר ת"א/רמלה (19:00, הרצליה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שלומי דורה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים