שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: רביעיית ההגנה תיעדר מול ק"ש

מיגל ויטור, בן ביטון ומיחאי קורהוט פצועים ושיר צדק יחסר בגלל כרטיסים צהובים. אליניב ברדה ישוב מהשעיה וגם מאור בוזגלו צפוי להיות בסגל. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניש את האלופה ב-1,000 שקל בגלל מצב הדשא

הפועל באר-שבע תנסה לנקום בעירוני קריית-שמונה על ההדחה המוקדמת השבוע מגביע המדינה כשתארח אותה שוב מחר (ש', 18:15, טוטו-טרנר). האלופה באה בתקופה פחות טובה והיא תנסה לשמור על פער שש הנקודות ממכבי ת"א לפני המפגש ביניהן במחזור שלאחר מכן.

 

 

מאמן הפועל ב"ש, ברק בכר, ייאלץ להעמיד הרכב טלאים, במיוחד בכל הקשור לחוליית ההגנה, בעקבות חסרונם של מיגל ויטור, בן ביטון ומיחאי קורהוט הפצועים, וכן שיר צדק המוצהב. המגן ההונגרי ייעדר למשך חודש וחצי ויחמיץ גם את המשחקים מול בשיקטאש בליגה האירופית. לכן עלתה אפשרות להחזיר את אופיר דודזאדה מגנט אבל הפערים הכלכליים גדולים מדי.  

 

בכר. צרות בהגנה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בכר. צרות בהגנה(צילום: אורן אהרוני)

 

ג'ון אוגו ומהראן ראדי, שקיבלו מנוחה במשחק הגביע, יחזרו להרכב. אליניב ברדה, שריצה עונש השעיה שספג מהקבוצה, ישוב לסגל. גם מאור בוזגלו שחוזר מפציעה, יהיה ככל הנראה ב-18 של בכר. לפני פתיחת המשחק ייערך טקס לזכרו של העיתונאי אריה רפפורט ז"ל, יקיר העיר באר-שבע, שסיקר במשך שנים את הקבוצה, בין היתר לעיתון "ידיעות אחרונות" והלך לעולמו בשבוע שעבר.

  

הפועל ב"ש נקנסה בגלל מצב הדשא בטרנר

הפועל באר-שבע ספגה אתמול (ה') קנס כספי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על סך 1,000 שקל בשל מצב כר הדשא הרעוע באצטדיון טוטו-טרנר. האלופה עמדה לדין בעקבות דו"חות השיפוט שהגישו אלון יפת (שפט בניצחון 0:2 על מכבי חיפה) וארז פפיר (שפט בניצחון 1:2 על בני-יהודה). בדו"חות נכתב בין היתר: "רובה הגדול של הרחבה הדרומית מכוסה חול ללא דשא (בעיקר מרכז הרחבה). קו האורך בסמוך לספסל הקבוצה האורחת מלא מהמורות. דרוש להיזהר יתר על המידה כדי לא להיפצע".

 

אצטדיון טרנר. עלה לאלופה ביוקר (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
אצטדיון טרנר. עלה לאלופה ביוקר(צילום: ישראל יוסף)

 

הקור בתקופת החורף, בתוספת הצל על החלק הדרומי ועומס המשחקים העונה, הובילו למצב הנוכחי. אנשי האצטדיון מתייעצים עם מומחים בארץ ובעולם ולטענת גורמים בעיריית באר-שבע, הם לא יהססו להשקיע כספים רבים במקרה הצורך.

 

סמנכ"ל הפועל באר-שבע, עו"ד עידו בר-נתן, טען בדיון: "אצטדיון טרנר הוא אצטדיון עירוני. הדשא בטרנר אינו מושלם, יש בו בעיות. הוא אושר לליגת האלופות ולליגה האירופית, כולל למשחק נגד בשיקטאש בפברואר. כנראה

שמצבו אינו קטסטרופלי. המגרש מאושר באופן שיטתי על-ידי נציגי ההתאחדות. שיחקנו כבר במגרשים במצב גרוע יותר, לדוגמא בשבוע שעבר במושבה. אנחנו עובדים עם העירייה על השיקום שלו, אבל אני לא מצאתי אח ורע להעמדתנו זו לדין. צריך לזכור כי נמנע מאיתנו לבצע שיזרוע במועד שבו נעשה במגרשים אחרים".

 

הדיין ישראל שמעוני לא התרשם מהטענות על מצבם של אצטדיונים אחרים, אך כן מהמאמצים שנעשים לשיפור מצב הדשא: "יש לשים לב כי אצטדיון טוטו-טרנר הוא חדש ומפואר ומהראיות שבפניי, שוכנעתי כי מצבו של כר הדשא אינו תולדה של הזנחה מצד הנאשמת. מדובר בבעיה מובנית שמושקעים משאבים ניכרים בפתרונה". בשל כך החליט הדיין עו"ד שמעוני להטיל על באר-שבע עליה קנסות סמליים של 500 שקלים לכל מקרה ובסך הכל אלף שקלים.

 

מעיריית באר-שבע נמסר בתגובה: "הבעיה העיקרית שלנו היא בצידו הדרומי של המגרש, היות וצד זה לא נהנה כלל מקרני השמש. השנה, כבר שיחקנו כמעט פי שניים מבכל השנה שעברה וישנם עוד משחקים לפנינו. כינסנו ישיבה מיוחדת לבחינת המשך הטיפולים והתחלנו לבצע מספר מהלכים. הבעיה קיימת מהיום הראשון של האצטדיון וראוי לציין את צוות העובדים, שזוכה לשבחים מההתאחדות לכדורגל, ממינהלת הליגות ומאופ"א". מאנשי האצטדיון נמסר:"נקטנו בעוד מהלכים ואמצעים כדי לטפל במצב. עובדים מסביב לשעון כדי לשקם את הדשא"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים