שתף קטע נבחר

השופט נפל לבור ביוב חשוף בווסרמיל ונפצע

במשחק הנוער בין מכבי חיפה והפועל ב"ש, השופט הרביעי, עזר עומר, מעד לתוך בור בעומק של שבעה מטרים ופונה לביה"ח עם חשש לשבר. מעיריית ב"ש נמסר: "לאצטדיון יש את כל האישורים הדרושים"

אירוע חריג התרחש היום (ש') במשחק ליגת העל לנוער בו אירחה הפועל באר שבע את מכבי חיפה בווסרמיל והסתיים ב-1:1.

 

השופט הרביעי עזר עומר מעד אל תוך בור ביוב פתוח בשטח האצטדיון. הוא נפצע ברגלו ופונה באמבולנס לבית החולים סורוקה במהלך המחצית הראשונה של המשחק שנמשך כרגיל וללא שופט רביעי.

 

השופט נפל לבור ביוב חשוף ונפצע ברגלו. וסרמיל (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
השופט נפל לבור ביוב חשוף ונפצע ברגלו. וסרמיל(צילום: ישראל יוסף)

 

מדובר באירוע מוזר באצטדיון המיושן שייהרס בעוד כשנה, אירוע שרק בנס הסתיים בפציעה קלה ורק ניתן להעריך מה היה קורה אם לתוך בור הביוב היה נופל ילד, אז היה מדובר באסון. לא פחות מדהימה מכך היא העובדה שהעניין התגלה עוד לפני המשחק, ופלטת עץ הוצבה כדי לחסום אותו, ובכל זאת השופט נפל פנימה.

 

גיל לבנוני, דובר הפועל באר שבע, שאירחה את המשחק, העביר את האחריות לעיריית ב"ש, שבבעלותה האצטדיון: "אתה מוזמן לפנות לאחראי על האצטדיון והאחראי על התחזוקה שלו".

 

מעיריית באר שבע וחברת "כיוונים" נמסר: "לאצטדיון וסרמיל יש את כל האישורים הדרושים. יחד עם זאת, ממונה הבטיחות בדרך למקום כדי לבדוק את הנושא ולוודא שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד".

 

"הבור לא היה סגור כמו שנדרש". טפר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הבור לא היה סגור כמו שנדרש". טפר(צילום: אורן אהרוני)

 

בכיר באיגוד השופטים התייחס לאירוע: "גועל נפש, הגיע הזמן שיפסלו את המגרש הזה. יש להם את אצטדיון טוטו-טרנר, שישחקו שם".

 

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, הגיב אף הוא: "הבור כנראה לא היה סגור כמו שנדרש ודריכה קטנה עליו גרמה לנפילה. השופט נעזר בידיו כדי לא ליפול עד למטה לבור בעומק של שבעה מטרים בערך. צוות האמבולנס במקום פינה אותו לבית החולים עם חשש לשבר".

 

יש לציין שכר הדשא בווסרמיל מלא בשלולית ובוץ עקב הגשם שירד בעיר ביממה האחרונה, אך ממגרש בו מתאמנת באופן קבוע אלופת ישראל, הקבוצה הבוגרת של הפועל באר-שבע, יש ציפייה שיהיה ראוי יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
אצטדיון וסרמיל
צילום: ישראל יוסף
מומלצים