שתף קטע נבחר

רן בן שמעון יזמן לשיחות את זגורי ומורי

שני השחקנים שהתעמתו בתיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד ייקראו לשיחות אישיות עם המאמן. במועדון ניסו להרגיע: "הכל בסדר ביניהם". קלטינס על איבוד הנקודות: "מאכזב מאוד, הכדורים שרקו ליד השער שלהם ולא נכנסו"

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, צפוי לזמן לשיחות אישיות את דן מורי וישראל זגורי שהתעמתו בתיקו 1:1 עם מ.ס אשדוד אתמול (ש') בטדי. התקרית כמעט גלשה לאלימות פיזית אך השחקנים בחדר ההלבשה התערבו והפרידו.

 

 

בדומה להפרות משמעת קודמות במועדון, בן שמעון יערוך שיחות עם שני המעורבים. במועדון הגיבו על המקרה: "שניהם רצו לנצח. אלה דברים שקורים ובלהט המשחק יש גם ויכוחים. הכל בסדר ביניהם, זה נגמר". גורם נוסף במועדון אמר: "טוב שהשחקנים הפרידו. זה היה יכול להיגמר רע".

 

בן שמעון. מנסה להרגיע (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
בן שמעון. מנסה להרגיע(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בסיום המשחק, ניסה דוד קלטינס לסכם: "התוצאה מאכזבת מאוד. כל המשחק היינו ברחבה של אשדוד. הכדור היה המון אצל שחקני ההתקפה שלנו והכדורים שרקו ליד השער של אשדוד. אנחנו בתקופה טובה עם חמישה ניצחונות בשבעה משחקים (בכל המסגרות). ישראל זגורי וחן עזרא מוסיפים לנו המון להתקפה. הרגשנו שאנחנו יושבים עליהם אבל הכדור לא נכנס. יש גם ימים כאלה".

 

לקראת רצף משחקי החוץ, אמר קלטינס: "ברור שלטדי יש את הכח שלו אבל האוהדים שלנו מוכיחים את עצמם גם במשחקי חוץ. הכל תלוי בנו. אם נשחק טוב כמו בתקופה האחרונה, אני מאמין שנמשיך בקצב צבירת הנקודות".

 

קלטינס. "אנחנו בתקופה טובה" (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
קלטינס. "אנחנו בתקופה טובה"(צילום: אוהד צויגנברג)

 

קלטינס התייחס גם לעמדה החדשה שלו בתור מגן ימני: "אני מתחיל להתרגל, זה תפקיד נחמד. לא רק בזכותי, ההגנה שלנו התייצבה. אני עושה את מה שרן בן שמעון אומר לי ואנסה להשתפר בצד ההתקפי".

 

רן בן שמעון התייחס בסיום לאפשרות שלידור כהן ישוחרר: "הכדורגל הוא דינאמי. נכון לעכשיו אין כוונה לשחרר, יש כוונה לצרף ולהתחזק בשחקן הנכון שישדרג אותנו. לא תמיד יש את מה שאתה צריך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
דן מורי
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים