שתף קטע נבחר

מיגל ויטור יעבור ניתוח, לא ישחק העונה

בלם הפועל ב"ש, שסובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו, סיים את העונה. במועדון אמרו: "חל שיפור משמעותי בזכות הטיפולים אבל השאיפה שלנו היא כשירות מקסימלית ולכן בחרנו ללכת לניתוח"

כשלו הניסיונות של אנשי הפועל באר-שבע לטפל ברגל הפצועה של מיגל ויטור, שסובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו. עקב כך, ייאלץ הבלם לעבור ניתוח ולמעשה הוא לא ישוב לשחק העונה.

 

לטבלת ליגת העל  

 

בהודעת המועדון נכתב: "במצבו חל שיפור משמעותי בעקבות השבועות שבהם עבר טיפול מקיף שכלל פיזיותרפיה, חיזוק וטיפול בנעלי אפוס. בכל המדדים והבדיקות שעבר, כולל במכון וינגייט, יש שיפור במצב הברך. למרות השיפור הניכר במצבו, השאיפה שלנו היא כשירות מקסימלית לשחקן ולכן בשלב זה החלטנו לבחור בניתוח למרות המחיר של זמן החלמה ארוך יותר". 

 

גמר את העונה. ויטור (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גמר את העונה. ויטור(צילום: אורן אהרוני)

  

אתמול (ג') הסתיים מועד רישום השחקנים לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. באר-שבע צירפה לסגל את מיכאל אוחנה, שהגיע למועדון בתחילת העונה, לאחר הרישום לשלב הבתים, וכן את וויליאם סוארז וניב זריהן, שהצטרפו בחלון הנוכחי. 
 

בשל העובדה שניתן לצרף שלושה שחקנים בלבד, אמיר חלאיילה לא יוכל לשחק באירופה, אך הוא עשוי לצאת להשאלה בקבוצה אחרת בארץ. המשא ומתן עם גנט הבלגית לרכישתו חזרה של אופיר דוידזאדה נמשך, וההערכה היא כי הצדדים יגיעו להסכמות עד לתום מועד ההעברות בארץ, מחר (ה') ב-19:00. באר-שבע מוכנה לוותר על תשלום של חצי מיליון אירו, אך אנשי גנט דורשים בנוסף לכך גם הפחתה של כ-200 אלף אירו נוספים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
מיגל ויטור
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים