שתף קטע נבחר

עותמאן: "קפילוטו קרא לי 'ערבי מסריח'"

המגן של בני סכנין טען שבלם הפועל חיפה קילל אותו לאורך כל המשחק ואף הכניס לו אצבע לישבן. בסיום סימן עותמאן לקפילוטו תנועת אפס: "זאת בושה, אמרתי לו מה אני חושב עליו". קפילוטו הגיב בפייסבוק: "הוא פרובוקטור, מחפש לעשות כותרות על הגב שלי"

עימות סוער בין עלי עותמאן לניסו קפילוטו בסיום הניצחון 0:1 של בני סכנין היום (ש') על הפועל חיפה. המגן של בני סכנין טען שקפילוטו קילל אותו לאורך כל המשחק ובסיום עותמאן הגיב בתנועת אפס לעבר בלם הפועל חיפה.

 

 

עותמאן פירט בסיום את האירועים: "במחצית הראשונה בעטתי כדור חופשי וקפילוטו הכניס לי אצבע לישבן. הייתי בהלם, זה בושה. אחרי המשחק אמרתי לו מה אני חושב עליו והוא אמר לי שאני 'ערבי מסריח'".

 

 

עותמאן המשיך: "אפילו החברים שלו לקבוצה ביקשו שלא אתייחס. זאת בושה וחרפה. לא יכול להיות שהפוליטיקה תיכנס למגרשי הכדורגל, נמאס כבר. אם זה היה הפוך אז היו דורשים שאני אכנס לכלא. אני מצפה שיטפלו בשחקן הזה בשיא הרצינות".

 

קפילוטו הגיב מאוחר יותר בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "עלי עותמאן הוא חתיכת פרובקטור מגעיל שמחפש לעשות על הגב שלי כותרות הזויות. בושה". הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הוסיף: "אני לא מאמין שקפילוטו יגיד דבר כזה. הוא טיפוס שבקושי מוציא מילה מהפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ניסו קפילוטו
צילום: ראובן כהן
מומלצים