שתף קטע נבחר

אחרי 6 מחזורים: מכבי חיפה ניצחה

ליגת העל, מחזור 21: שערים של עומר דמארי (27) ואלירן עטר (85 בפנדל) העניקו לירוקים 0:2 בחוץ על הפועל אשקלון ששיפר את מצבם במאבק על מקום בפלייאוף העליון. מולנסטיין: "זה נותן לנו ביטחון". יובל נעים: "אנחנו שווים הישארות"

אחרי שישה מחזורים, רנה מולנסטיין שוב יכול לחייך. מכבי חיפה חזרה היום (ב') לנצח כאשר גברה 0:2 בחוץ על הפועל אשקלון בבמחזור ה-21 בליגת העל. בעקבות התוצאה נותרו הירוקים במקום השביעי, אבל שיפרו את מצבם במאבק על מקום בפלייאוף העליון. לעומת זאת המארחת נותרה במקום הלפני אחרון.

 


 

 

עומר דמארי כבש את השער הראשון בדקה ה-27, כאשר בעט פנדל אותו הדף דלה איינוגבה והמשיך בראשו לרשת. אלירן עטר, ששולב כמחליף במחצית השנייה, הוסיף (85 בפנדל) את השני לאחר שאיינוגבה ביצע עבירה ברחבה על פיטים אזמי.

 

דייק מהנקודה הלבנה. אלירן עטר (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
דייק מהנקודה הלבנה. אלירן עטר(צילום: אבי רוקח)

עומר דמארי כובש (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
עומר דמארי כובש(צילום: אבי רוקח)
 

 

אשקלון תקפה במהלך המחצית השנייה וניסתה להשוות, אבל דויד מנגה לא הצליח בשני ניסיונות למרות שהיה קרוב. במקרה אחד הרחיק סאן מנחם מקו כדור שבעט חלוץ הרכש ובמקרה אחר הדף אוהד לויטה את הבעיטה שלו. בנוסף בעט מושיקו לוגסי מאשקלון כדור למשקוף במחצית הראשונה.

 

 

דמארי בורח ללינגאנה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
דמארי בורח ללינגאנה(צילום: אבי רוקח)

מולנסטיין: "סוף סוף ראו את העבודה שלנו"

"היה קשה, אני מאוד מרוצה כי ניצחנו אחרי שעבדנו היטב", אמר מולנסטיין בסיום. "זה נותן לנו ביטחון. השחקנים האלה עובדים היטב כל שבוע וסוף סוף רואים את זה במגרש. אנחנו יודעים כמה חשוב היה לזכות בשלוש הנקודות האלה והיינו ראויים להן. לכל משחק אנחנו צריכים להתייחס כמו גמר וזה מה שעשינו". על אלירן עטר ששולב כמחליף וכבש אמר המאמן: "כולם תרמו וחשוב שיש לנו סגל רחב".

 

"היינו ראויים לניצחון". מולנסטיין (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"היינו ראויים לניצחון". מולנסטיין(צילום: אבי רוקח)

 

סאן מנחם: "השתחרר הרבה לחץ. שיחקנו טוב, לפרקים קצת איבדנו את זה אבל הכי חשוב שזכינו בשלוש נקודות. היה לנו גם קצת מזל, הכי חשוב שניתן את הכל בדרבי בשבת ונננצח".

 

"ראו שיש לנו מה להציע". יובל נעים (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"ראו שיש לנו מה להציע". יובל נעים(צילום: אבי רוקח)

 

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים: "אני מאוכזב וגם מעודד. שיחקנו הרבה יותר טוב ממה שהיה במשחקים האחרונים. ראו שזה משחק ראשון של מנגה ואיוואנצ'יץ', אבל ראו שיש לנו מה להציע בחלק הקדמי. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה. במשחקים נגד קבוצות מהליגה שלנו אני בטוח שנשיג נקודות ונישאר בליגה.

 

שוער מכבי חיפה, אוהד לויטה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
שוער מכבי חיפה, אוהד לויטה(צילום: אבי רוקח)

 

"חסרה לנו עדיין איכות בחלק הקדמי, אבל אנחנו שווים הישארות בליגה ויותר טובים מהקבוצות בתחתית". על הפנדלים שנשרקו נגד קבוצתו אמר נעים: "זה אכזרי מדי. אם זה מאה אחוז פנדל - תשרוק, אבל אם זה גבולי לא צריך לשרוק. מהזווית שלי היה נבדל בפנדל השני".

 

גילי ורמוט (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
גילי ורמוט(צילום: אבי רוקח)

אוהדי מכבי חיפה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אוהדי מכבי חיפה(צילום: אבי רוקח)

אוהד הפועל אשקלון (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
אוהד הפועל אשקלון(צילום: אבי רוקח)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
מכבי חיפה חוגגת
צילום: אבי רוקח
מומלצים