שתף קטע נבחר

שחם: "פחדתי מהמשטרה, לא אשתוק יותר"

הבעלים של הפועל כפ"ס הגיב בפייסבוק על התקרית שבה הותקף סמנכ"ל הקבוצה, גיא בלום, על ידי שוטר במהלך משחק. גיא בלום: "שברו לי את האצבעות". אביו של בלום: "המשטרה זה מאפיה, התנפלו עליו בלי סיבה". ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא יועבר לבדיקת מח"ש

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, הגיב בפוסט בפייסבוק על התקרית שאירעה במשחק נגד הפועל ת"א (0:0) ביום ראשון, בה סמנכ"ל הקבוצה גיא בלום הותקף על ידי שוטר שעבד באצטדיון.

 

שחם כתב על הפחד שלו לצאת נגד משטרת ישראל וגיבה את גרסתו של בלום, לפיה הוא העיר לשוטר לרדת מכר הדשא על פי ההנחיות. השוטר שסירב להזדהות, לא שמע לבקשותיו של בלום ונגח בפניו. בהמשך אזק ועצר אותו בעזרתם של כמה שוטרים נוספים שהגיעו למקום. בלום עבר אתמול סדרת טיפולים וצילומים בבית החולים מאיר בכפר סבא. 

  

 
גיא בלום מאושפז כעת וממתין לתוצאות הבדיקות שעבר: "אני מחכה לאורטופד שיסביר מה קרה ליד שלי, השוטרים פירקו לי את כל האצבעות". בלום התייחס לשוטר שתקף אותו: "אם לא הייתי בתפקיד, לא הייתי שותק לעבריין הזה. אני אמור להמשיך לעבוד איתם וזו בעיה. ששחם יקבל את ההחלטה הזו".

 

אביו של המותקף, עאזי בלום הגיב: "המשטרה ובראשם מפקד התחנה נותנים יד לאלימות שלהם. גיא רק רצה שהשוטר יזוז וצילם אותו. השוטרים זה מאפיה. יש מלא אנשים שראו את זה".

 

שוטרים אוזקים את גיא בלום (צילום: מתוך הפייסבוק)
שוטרים אוזקים את גיא בלום(צילום: מתוך הפייסבוק)

 

עדת ראייה במקום סיפרה: "השוטר ירד עם חמגשית ועמד איפה שהדגל באמצע המגרש, גיא ניגש אליו ואמר לו 'אתה לא יכול לאכול באמצע המגרש, לא אוכלים פה ובוודאי לא באמצע משחק, יש פה טלוויזיה ואנשים'. השוטר שמע את זה ונתן לו נגיחה בראש. בתגובה, גיא הלך לבדוק מי האחראי בכדי להגיש עליו תלונה. כשעשה זאת, השוטרים הגיעו לאזור, אזקו אותו ודחפו אותו לרצפה.

 

היא הוסיפה: "הידיים שלו היו נפוחות, הוא לא היה יכול לקפל את האצבעות. גיא אמר לי: 'בחיים שלי לא בכיתי כמו ילד קטן מכאבים, משכו לי את האצבעות, שברו לי אותם'. זה היה מחזה נוראי. אני מניחה שמחקו את הסרטון שצילם בתמורה לשחרורו".

 

ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא נמצא בבירור ויועבר לבדיקת מח"ש.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הפייסבוק
גיא בלום
צילום: מתוך הפייסבוק
מומלצים