שתף קטע נבחר

"ורמוט, עטר ודמארי ירכיבו שלישייה קטלנית"

במכבי חיפה מתרגשים לקראת המשחק הראשון של השלושה יחד, בדרבי מול הפועל חיפה (16:00). פחות מ-500 כרטיסים נותרו לאוהדים הירוקים

מכבי חיפה עברה מהפכה אחר מהפכה בשנים האחרונות. בכל חלון העברות, משחררים הירוקים מספר רב של שחקנים ומחתימים אחרים וההצלחה לא מגיעה. כך קרה גם בינואר האחרון עם שחרורם של שבעה שחקנים, ביניהם צעירים שגדלו במועדון.

 

 

הסיבה לאופטימיות במקרה הנוכחי נעוצה בעומר דמארי והחתמתו והייתה עוד הצהרת כוונות של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. בדמארי חשקו הפועל ב"ש ומכבי ת"א אך השיחה בין שחר לדמארי סללה את דרכו של החלוץ לכפר גלים.

 

דמארי. משתלב טוב במכבי חיפה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
דמארי. משתלב טוב במכבי חיפה(צילום: אבי רוקח)
 

החלוץ נראה טוב בהופעותיו הראשונה ובמועדון מרוצים משיתוף הפעולה שלו עם גילי ורמוט. היום בדרבי החיפאי (16:00) צפויים השניים לפתוח לראושנה עם הכוכב השלישי של הקבוצה - אלירן עטר.

 

האוהדים כבר מפנטזים עם החיבור ביניהם ובמועדון בטוחים שהשלישייה הזו היא מהקטלניות ביותר שיש בכדרוגל הישראלי: "אין מה להרחיב באשר ליכולות של דמארי ורמוט ועטר. כולם יודעים מה כל אחד מהם מסוגל לעשות, רק צריך לקוות שהם ינצלו את הפוטנציאל שלהם ביחד וישתפו פעולה בצורה טובה".

 

עטר. החיבור עם ורמוט ודמארי יצליח? (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
עטר. החיבור עם ורמוט ודמארי יצליח?(צילום: אבי רוקח)

 

במחזור שעבר עטר נכנס כמחליף במקום דמארי בניצחון 0:2 על הפועל אשקלון, שקטע שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. במכבי חיפה יודעים שהיכולת מהמשחק הקודם לא תספיק בדרבי והאדומים צפויים להסתגר ולשחק על מתפרצות.

 

בקרב אוהדים מכבי חיפה יש טירוף של ממש ופחות מ-500 כרטיסים נותרו עבורם במכירה המוקדם. כל הכרטיסים צפויים להיחטף ולא ברור אם הקופות באצטדיון ייפתחו. משמעות הדבר היא ש-28 אלף אוהדים צפויים להגיע למשחק. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
גילי ורמוט
צילום: אבי רוקח
מומלצים