שתף קטע נבחר

להפועל חיפה זכות ראשונים על דור פרץ

במועדון מעוניינים שהקשר המושאל ימשיך בעונה הבאה: "זה חלום אבל הסיכוי לא גבוה, הוא חוזר למכבי ת"א". מהראן לאלה אחרי הצמד ב-0:3 על מכבי חיפה: "אני חושב שאשחק עד גיל 40"

חגיגה גדולה בהפועל חיפה לאחר הניצחון הגדול (0:3) על מכבי חיפה בדרבי. השחקנים רקדו על השולחנות בחדר ההלבשה ובהמשך במסעדת בשרים, אליה הוזמנו על ידי הבעלים יואב כץ.

 

דור פרץ, שהצטרף בחלון ההעברות, קיבל מחמאות וראשי המועדון מעוניינים שימשיך גם בעונה הבאה. ההנהלה תנסה לרכוש את כרטיס השחקן שלו, אך בנושא זה לא קיימת אופטימיות, מאחר שמכבי ת"א מעוניינת להשיב את פרץ לשורותיה.

 

ל-ynet ספורט נודע כי בהסכם ההשאלה הבטיחה מכבי ת"א להפועל חיפה שאם פרץ יושאל לעונה נוספת - זכות הראשונים לגביו תינתן לה. גורם במועדון התייחס לסוגיה: "זה חלום שדור יישאר איתנו, אבל הסיכוי בהחלט לא גבוה. הוא לא מועמד למכירה כרגע וגם לא להשאלה. הוא חוזר למכבי ת"א, שאמרה לנו את זה מראש. נקווה שההבטחה שניתנה לנו בעניינו תתממש".

 

גם מהראן לאלה זכה למחמאות על הצמד והוא אמר: "אמרו שנקבל תבוסה ונפסיד. זלזלו בנו, אבל היינו יכולים לכבוש עוד שערים. כל הכבוד לכולם. השחקנים הבינו שזה משחק חשוב בשביל

הקהל ואנחנו מקדישים את הניצחון לקהל הנפלא שלנו. אני מקווה שיבואו עוד תוצאות טובות כאלה. אני מקווה שנגיע לפלייאוף העליון. אמרתי קודם שלא משנה מי מבקיע אצלנו, אנחנו צריכים את הנקודות וזה חשוב לכולם. אני שמח שהבקעתי צמד היום. אני חושב שאשחק עד גיל 40".

 

יואב כץ אמר ל-ynet ספורט: "לרשותנו עומדים שחקנים ברמה מאוד גבוהה. דור פרץ היה מספר אחת על המגרש. יש את פלטהאוזן, לאלה, ממן, קפילוטו ועוד. אפילו חיים מגרלשווילי עשה פעולות מדהימות. הדבר העיקרי הוא שרצנו יותר ממכבי חיפה, למרות המשחק באמצע השבוע בגביע. באנו כאנדרדוג ויצאנו גדולים. אמרו שנקבל 3-4 שערים. אמרתי כבר אתמול שזה הניצחון היוקרתי ביותר בתולדות המועדון". שחקניו של המאמן דני גולן יזכו ליומיים מנוחה וביום שלישי יחלו בהכנות למשחק ביום ראשון הבא מול הפועל באר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים