שתף קטע נבחר

דוד קלטינס האריך חוזה בשנתיים נוספות

הקשר הבית"רי ישחק במועדון עד סוף עונת 2019/20: "מאושר להמשיך בבית שלי". בקבוצה מתחילים בהכנות לקראת המפגש מול הפועל ת"א ביום שני (21:05)

חושבת לטווח ארוך. בית"ר ירושלים האריכה הערב (ג') את חוזהו של הקשר הצעיר, דוד קלטינס, בשנתיים נוספות - כך שהוא יישאר בבית וגן עד סוף עונת 2019/20 (החזיק עוד קודם לכן בחוזה לעונה וחצי).

 

"אני מאושר להמשיך ולהיות שחקן בבית שלי, במקום בו אני מרגיש הכי טוב ונכון לי. אני מודה לבעלים ולמועדון על האמון", אמר קלטינס לאחר החתימה.

 

קלטינס. נשאר בבית (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
קלטינס. נשאר בבית(צילום: טל שחר)

 

בשנתיים האחרונות קלטינס הפך לאחת הדמויות הכי אהובות ביציעי טדי. כעת, אלי טביב החליט לשמור את היהלום שלו, ובעתיד עשוי לגזור עליו קופון יפה במידה ויימכר לקבוצה גדולה אחרת בארץ או לאירופה. והייתה עוד החתמה בבית"ר: גיל לבנדה מונה להיות עוזרו של שרון מימר עד לתום העונה.

 

אוהדי בית"ר יקבלו רק 1,000 כרטיסים למשחק מול הפועל ת"א

תכונה גדולה בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הקרוב (21:05) במסגרת ליגת העל.

 

בסוף השבוע מתכוונים להגיע לאימון מאות אוהדים להלהיב את השחקנים לפני המשחק, כאשר הקבוצה צפויה לקבל כ-1,000 כרטיסים מהנהלת האדומים. הכמות הקטנה נובעת גם מההחלטה להקים שטח סטרילי של האבטחה והמשטרה בכדי ליצור הפרדה בין מחנות האוהדים. "אין צורך להסביר לנו על חשיבות המשחק. ברור לנו כמה זה חשוב למועדון ובעיקר לאוהדים", ציין אחד השחקנים.

 

רק 1,000 מהם יזכו להגיע למושבה. אוהדי בית"ר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רק 1,000 מהם יזכו להגיע למושבה. אוהדי בית"ר(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעקבות החלטת תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את בית"ר ירושלים לדין בגין קריאות גזעניות במשחק הליגה מול הפועל רעננה - "סלים טועמה מחבל" - אמרו בירושלים כי ישנם אוהדים לא אחראים שגורמים נזק למועדון.

 

בית"ר תעמוד לדין משמעתי גם בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים במהלך משחק הגביע מול קרית שמונה. על זריקת כוס פלסטיק עם משקה ושקית גרענים לכוונו של הקוון.


פורסם לראשונה 14/02/2017 10:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דוד קלטינס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים