שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: עטר ורוקאביציה יעלו ב-11

הירוקים, עם גיא לוזון לראשונה על הקווים, מתכוננים לקראת המפגש מול הפועל כפ"ס (שבת, 16:00) וצפויים לערוך מספר שינויים. קינן צפוי להחליף את ואליינטה הפצוע. אלושי, שהיה בספק, יהיה בסגל

עידן גיא לוזון במכבי חיפה החל ביום שלישי האחרון ומשחקו הראשון של המאמן החדש ייערך מחר (שבת, 16:00) כאשר הירוקים ייצאו למשחק חוץ חשוב מאוד מול הפועל כפ"ס.

 

המטרה הראשונה שהוצבה בפני לוזון היא להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. הירוקים נמצאים בפיגור של 2 נקודות מעירוני ק"ש וחייבים להשיג רצף ניצחונות על מנת לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון.

 

משחק בכורה על הקווים. לוזון (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
משחק בכורה על הקווים. לוזון(צילום: גיל נחושתן)

לוזון קיים במהלך השבוע לא מעט שיחות עם השחקנים, בעיקר על הרצון שלו לראות את הקבוצה רצה, מניעה כדור ולא משחקת עם כדורים ארוכים. המאמן אמר לשחקניו שהוא רוצה לראות שחקנים נעים ללא הפסקה ו מקווה שקבוצתו תיישם את זה כבר מחר.

 

לראשותו של לוזון יעמוד סגל חסר, כאשר השחקן המשמעותי ביותר שייעדר הוא עומר דמארי הפצוע. מי שיפתח במקומו של הוא אלירן עטר, שלא פרח אצל רנה מולנסטיין, אבל יחזור ישירות להרכב של לוזון.

 

יקבל את המקום של דמארי בהרכב. עטר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
יקבל את המקום של דמארי בהרכב. עטר(צילום: ראובן כהן)

 

גם מארק ואליינטה סובל מקרע וייעדר. את מקומו יתפוס דקל קינן שיפתח לצידו של הולמר איולפסון. עמית זנטי פצוע גם כן ואניס אלושי, שלא התאמן באופן סדיר השבוע, ערך אימון מלא וייכלל בסגל, אך ככול הנראה לא יקבל מקום ב-11.

 

ההפתעה מכיוונו של לוזון היא הכללתו של ניקיטה רוקאביציה בהרכב. החלוץ לא נספר כלל ע"י מולנסטיין והיה נראה מדוכדך מאוד, אך המאמן החדש החליט לתת לו צ'אנס לצד עטר.

 

הרכב משוער: אוהד לויטה; גארי קגלמאכר, דקל קינן, הולמר איולפסון; סאן מנחם, נטע לביא, קמיל ואצק, גילי ורמוט, רועי קהת; ניקיטה רוקאביציה, אלירן עטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים