שתף קטע נבחר

בכורה מפוספסת: חיפה הפסידה בבית לאשדוד

במשחקו הראשון על הקווים בסמי עופר, הפסיד גיא לוזון 1:0 לקבוצה הדרומית. אור אינברום (67) ניצל טעות גדולה של נטע לביא והעניק לאורחת את הנקודות. עוד לפני כן הורחק סאן מנחם (50), כשספג כרטיס צהוב שני בתוך תשע דקות

געגועים למולנסטיין? מכבי חיפה ממשיכה לגמגם, גם תחת שרביטו של גיא לוזון. הירוקים, שהציגו משחק איטי ולא מדויק, פספסו הערב (ש') נקודות בית יקרות בהפסד 0:1 למ.ס אשדוד משערו של אור אינברום. רן בן שמעון ניהל את שחקניו מהיציע בשל הרחקה, רוני אוואט עמד על הקווים במקומו. סאן מנחם הורחק (50). 

 

המחצית הראשונה בסמי עופר ננעלה בהופעה חלשה מצד שתי הקבוצות. האיום הראשון למסגרת נרשם רק בדקה ה-26, כאשר אלירן עטר פרץ לרחבה של אשדוד ובעט לרשת החיצונית ברשלנות.

 


 

איבדו נקודות יקרות. דקל קינן מאוכזב בסיום (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
איבדו נקודות יקרות. דקל קינן מאוכזב בסיום(צילום: ראובן כהן)

 

שתי דקות לאחר מכן גם אשדוד התעוררה, כשגדי קינדה כמעט ומצא את המסגרת של אוהד לויטה, אך בעט מעל למשקוף. בכך, הסתיימו האיומים בחלקו הראשון של המשחק. אלירן עטר (45) וסאן מנחם (41) נרשמו בפנקסו של עידן לייבה.

 

את המחצית השנייה פתחה מכבי חיפה עם פיטים אזמי ב-11 במקומו של אניס אלושי. סאן מנחם, שספג כרטיס צהוב רגע לפני סיום המחצית, הורחק בדקה
ה-50. רועי קהת עבר לעמדה שלו עד לכניסתו של שי בן דוד (55). מכבי חיפה, עם עשרה שחקנים, ניהלה משחק מבולגן ולא מדויק. אשדוד מצידה לחצה יותר

וחיפשה את היתרון.

 

קבלת פנים חמוצה. גיא לוזון (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
קבלת פנים חמוצה. גיא לוזון(צילום: ראובן כהן)

 

המארחת איבדה את השליטה בכדור וביצעה עבירות וטעויות רבות. בדקה ה-67, נטע לביא איבד כדור בין החלוצים של האורחת. אור אינברום ניצל את המצב והעלה בקלות את אשדוד ל-0:1 בסמי עופר. חיפה לא הצליחה לחזור, אשדוד חיזקה את ההגנה בכדי לשמור על היתרון.

 

אינברום (76) המשיך ביכולת מצוינת, כאשר בעט מ-16 מטרים למרכז השער. הפעם, לויטה עצר את הכדור. האווירה התלהטה לקראת דקות הסיום, כאשר חיפה סיימה את המשחק עם כרטיס אדום למנחם וצהוב לעטר ואילו אשדוד המנצחת סיימה את 90 הדקות עם ארבעה שחקנים מוצהבים.

 

ערב חלש. אלירן עטר (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
ערב חלש. אלירן עטר(צילום: ראובן כהן)

 

למרות הניצחון, אשדוד נותרה במקום העשירי. מנגד, מכבי חיפה עדיין במקום השישי, באופן זמני.

רוכש חברים על הספסל. גיא לוזון  (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רוכש חברים על הספסל. גיא לוזון (צילום: ראובן כהן)

 

ניצח מהיציע. רן בן שמעון (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
ניצח מהיציע. רן בן שמעון(צילום: ראובן כהן)

 (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
(צילום: ראובן כהן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
צילום: ראובן כהן
מומלצים