שתף קטע נבחר

יואב כץ: "הפלייאוף העליון בהישג יד"

אחרי שהביסו את מכבי חיפה בדרבי וסיימו בתיקו מול הפועל ב"ש, האדומים ינסו להפתיע גם את מכבי פ"ת (19:00). פיט פלטהאוזן החלים מהפציעה בגבו ויפתח בין הקורות

בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק החוץ הערב (א, 19:00) מול מכבי פ"ת, בידיעה שניצחון יותיר לחניכיו של המאמן דני גולן סיכוי להתברג בפלייאוף העליון.

 

מי שממשיך לשדר אופטימיות בעניין הוא הבעלים יואב כץ, שאמר ל-ynet ספורט: "לא הרבה האמינו שנצליח לעבור את הדרבי, אותו ניצחנו ואת הפועל ב"ש, שלא היינו רחוקים מלנצח. לכן אין סיבה שעם אותה יכולת ונחישות, ועם קצת מזל, נמשיך את אותה הדרך גם במשחק מול פ"ת. הפלייאוף העליון בהחלט בהישג יד". הבעלים, שבטוח כי המשימה תושג, מתכוון לצ'פר את השחקנים במענק עליה.

 

מתכנן שינוי בהרכב. גולן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מתכנן שינוי בהרכב. גולן(צילום: אורן אהרוני)

 

בשל לוח המשחקים הצפוף המצפה השבוע לקבוצה, הכולל את משחק רבע גמר גביע המדינה ביום רביעי מול הפועל רמת גן ובשבת מפגש הליגה מול קריית שמונה, גולן מתכנן שינויים. בחוד ייתכן כי את עמדת החלוץ יתפוס שלומי ארבייטמן על חשבונו של מהראן לאלה. השניים תורגלו לחילופים באימונים האחרונים . השוער פיט פלטהאוזן החלים מהפציעה בגבו והוא יפתח בין הקורות.

 

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, שמואל שיימן; חיים מגרלשווילי, דור פרץ, לירן סרדל, חנן ממן; עדן בן בסט, שלומי ארבייטמן (מהראן לאלה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים