שתף קטע נבחר

ק"ש: "איזי התייאש מאיתנו, נקווה שישוב"

אחרי שהבעלים לא הגיע לצפות ב-1:1 עם אשקלון, שחקן בקבוצה התלוצץ: "נקווה להשתפר כדי להחזיר לו את הרצון להגיע למשחקים, קיבלנו מתנה בזכות ההפסד של מכבי חיפה". איתמר ניצן, עודד אלקיים ואופיר קריאף ישובו לסגל במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים

התיקו 1:1 עם הפועל אשקלון התקבל ברגשות מעורבים בקריית שמונה. הקבוצה של תומר קשטן החמיצה הזדמנות לברוח למכבי חיפה ולעשות צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון, אך בסיכום המחזור התקדמה וחזרה למקום המוביל בסופו של דבר לעבר המטרה.

 

ק"ש עצרה את רצף חמשת ההפסדים הרצופים, אבל בקבוצה מבינים שכדי להגיע לפלייאוף העליון היא חייבת להשתפר ולנצח בשני המחזורים שנותרו. שובל גוזלן שכבש את שער הבכורה במדי הקבוצה, אמר: "זה היה משחק טוב שלנו, חבל שלא לקחנו שלוש נקודות, יש תחושה של פספוס".

 

תומר קשטן במשחק אתמול (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
תומר קשטן במשחק אתמול(צילום: אבי רוקח)

 

גוזלן התייחס למאבק על הפלייאוף עם האקסית, מכבי חיפה: "אני לא נכנס לזה ומסתכל רק על קריית שמונה. אני חושב שמגיע לנו להיות בפלייאוף העליון". על ההתאקלמות שלו אמר:

"מבחינה אישית אני שמח שהבקעתי, הגעתי בשביל זה ואני רוצה ומקווה להמשיך לעזור ולכבוש".

 

איזי שרצקי נעדר מהמשחק מאחר שהעדיף לצפות בו מביתו. שחקן בקבוצה התלוצץ: "כנראה שאיזי התייאש מהיכולת שלנו, נקווה להשתפר ולהחזיר לו את הרצון לשוב לכל משחק שלנו".

 

תומר קשטן אמר לשחקניו במחצית: "אתם משחקים טוב, תהיו סבלניים והגול יגיע". שחקן בקבוצה אמר: "קיבלנו מתנה בזכות ההפסד של מכבי חיפה, אך לא לקחנו את המתנה בשתי ידיים וחבל, עכשיו הכל תלוי בנו ואם לא נגיע לפלייאוף העליון אז אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו".

 

איתמר ניצן, עודד אלקיים ואופיר קריאף, שנעדרו מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים, ישובו לסגל במשחק הגומלין בגביע מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. למרות הפיגור המשמעותי (2:0), בק"ש מאמינים שהם יכולים להפוך את התוצאה ולהעפיל לחצי הגמר.

 

באשקלון מקווים שלינגאנה ורודי חדד יהיו כשירים למכבי ת"א

גם בהפועל אשקלון שוררת תחושה של החמצה. אמנם הקבוצה של יובל נעים יצאה די במזל מהפסד, לאחר שהאורחים הגיעו למספר מצבים, אבל המאמן אמר: "אני מאוכזב מהתוצאה יותר מהדרך". דייויד מנגה: "היה לנו חוסר מזל. ניסינו לשמור על היתרון, אך עשינו טעויות ונענשנו. יש לנו קבוצה טובה מאוד ואני מאמין שנישאר". במועדון מקווים שלינגאנה ורודי חדד יהיו כשירים למשחק הקרוב נגד מכבי ת"א. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ק"ש מול אשקלון
צילום: אבי רוקח
מומלצים