שתף קטע נבחר

"היינו צריכים לנצח את ר"ג גם בידיים קשורות"

זעם בהפועל חיפה אחרי ההדחה ברבע גמר הגביע לקבוצה מהלאומית: "בשבוע אחד הצלחנו להרוס את מה שבנינו בעונה שלמה". יואב כץ: "מעמדו של דני גולן לא על הפרק"

חשש בהפועל חיפה כי ההדחה אתמול (ד') ברבע גמר גביע המדינה וההפסד להפועל רמת גן מהלאומית יובילו להידרדרות וישפיעו על המשך מאבקי הקבוצה בליגת העל. "בשבוע אחד הצלחנו להרוס את מה שבנינו בעונה שלמה", סיפר הבוקר גורם במועדון.

 

דני גולן לא צפוי להמשיך בהפועל חיפה

 

הבעלים יואב כץ שוחח אמש, ובמהלך הלילה, עם אנשי המועדון וארוכות עם המנהל המקצועי, ניר קליגר. כץ הביע את אכזבתו מהמצב ומהטעויות שנעשו. כץ בעיקר חושש מירידת מתח שעלולה, לטענתו, להוביל להסתבכות בתחתית הטבלה.

 

ניר קלינגר. כץ מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. כץ מאוכזב(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן דני גולן מסיים חוזה בסיום העונה ולא צפוי להמשיך. כץ התייחס לכך: "מעמדו של דני גולן לא על הפרק. יש לקבוצה עכשיו משימות חשובות יותר וההתעסקות במעמד המאמן מיותרת לחלוטין".

 

לצד הביקורת על המאמן, יש במועדון גם מי שיצאו להגנתו: "הכי קל זה ליפול על דני והצוות, אבל איפה השחקנים? עם ידיים קשורות הם היו צריכים לנצח את המשחק אתמול".

 

גם בקרב האוהדים לא שקט, שם קוראים חלקם להחרים את משחק הבית בשבת (16:00) מול עירוני קריית שמונה. הסיבה: "זלזול שחקנים בסמל המועדון ובקהל שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים